اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ با حضور مسئولان کشوری و استانی

تیم‏های برتر رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران تجلیل شدند

تیم‏های برتر رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل شدند.

تیم‏های برتر رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در مراسم اختتامیه رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران که با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و استاندار سمنان برگزار شد، از تیم‏ها و نفرات برتر این دوره از رقابت‏ها تجلیل شد.

در این مراسم که شمار زیادی از مسئولان کشوری و استانی در آن حضور داشتند، تیم‏های برتر رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران معرفی شدند و نفرات برتر روی سکو رفتند.

پس از اعلام نتایج نهایی که با برگزاری تعداد زیادی کشتی در سمنان مشخص شد، تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی کشتی پهلوانی ایران را به خود اختصاص داد.

همچنین کشتی‏گیران تیم خراسان شمالی توانستند در این رقابت‏ها که به یاد سردار شهید حاج حسن شاطری، رئیس هیئت ایرانی بازسازی لبنان و سه هزار شهید استان سمنان برگزار شد، در رده دوم قرار گیرند.

این دوره از رقابت‏ها به گفته مسئولان، از سطح فنی بالایی برخوردار بود و با شناخت تیم‏ها و نفرات برتر وزن‏های مختلف به کار خود پایان داد.

سالن انقلاب اسلامی سمنان طی دو روز گذشته شاهد کشتی‏های مهیج و زیبایی بود که در نهایت، تیم ایلام را در سکوی سوم این رقابت‏ها قرار داد.

به گفته رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‏های زورخانه‏ای استان سمنان، رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران در سال جاری با حضور 181 ورزشکار و کادر تیم در پنج وزن برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول