اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آسودی:

جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران به نتیجه‏ای نمی‏رسد

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ نرم دشمنان غربی علیه نظام اسلامی ایران با وجود روحیه پهلوانی و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به نتیجه‏ای نمی‏رسد.

جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران به نتیجه‏ای نمی‏رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمدعلی آسودی امشب در مراسم اختتامیه رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران که به یاد سردار شهید حاج حسن شاطری و با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، استاندار سمنان و شمار زیادی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: باید از برگزارکنندگان این رقابت‏ها که آن را به یاد و خاطره پهلوان ایثار و از خود گذشتگی، سردار شهید شاطری برگزار کردند، قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ورزش سبب خودسازی انسان می‏شود و پهلوانان ورزشی همواره باید بکوشند تا برای سایر ورزشکاران و آحاد افراد جامعه به خصوص جوانان الگو باشند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهید شاطری افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جای جای ایران اسلامی خود را نشان می‏دهد، دشمن نمی‏تواند راه به جایی ببرد.

آسودی سردار شاطری را پهلوان صحنه‏های کمک به محرومان و نیازمندان در آن سوی مرزهای کشور توصیف کرد و گفت: با وجود افرادی چون شهید شاطری و الگوگیری از آنها توسط جوانان و پهلوانان ورزشی، جنگ نرم دشمنان غربی علیه نظام اسلامی ایران به نتیجه‏ای نمی‏رسد و خیالمان از این بابت راحت است.

وی اظهار داشت: امروز تردیدی نیست که مهم‏ترین مولفه جمهوری اسلامی ایران و مرکز قدرت نرم ملت ما، شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است و برگزاری رقابت‏های ورزشی به یاد شهیدان اقدام ارزنده‏ای است که باید ترویج شود.

سالن انقلاب اسلامی سمنان طی دو روز گذشته شاهد کشتی‏های مهیج و زیبایی بود که در نهایت، تیم خراسان رضوی در آن قهرمان شد.

به گفته رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‏های زورخانه‏ای استان سمنان، رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران در سال جاری با حضور 181 ورزشکار و کادر تیم در پنج وزن برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول