اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواسته‌های هنرمندان بوشهری از استاندار

از هنرمندان حمایت مادی و معنوی شود

هنرمندان بوشهری در نشست با استاندار علاوه بر اینکه خواستار حمایت‌های مادی و معنوی از استاندار شدند از وی خواستند موضوع اجرای کنسرت در بوشهر را احیا کند.

از هنرمندان حمایت مادی و معنوی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس انجمن موسیقی بوشهر عصر امروز در نشستی که هنرمندان استان بوشهر با استاندار داشتند بر لزوم برگزاری کنسرت در استان بوشهر تاکید کرد.

محمد اسماعیل روشن روان ضمن تبریک تصدی مقام استانداری به مصطفی سالاری گفت: دو سال است که هیچ کنسرتی در بوشهر برگزار نشده و تمامی کارهایی که برای برگزارکردن یک کنسرت در استان انجام می‌دهیم در دقیقه 90 توسط 4 نفر که با موسیقی مشکل دارند به هم می‌خورد.

رئیس انجمن موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر افزود: موسیقی بوشهر غنی و بااصالت بوده و از شما می‌خواهم راهکاری ارائه دهید تا بتوانیم از گروه‌های موسیقی در استان استفاده کرده شور و نشاطی به مردم ببخشیم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید موسیقی‌هایی که مناسب نیستند را خودمان پالایش کرده و از برگزاری آنهایی که با فرهنگ جامعه منافات دارند جلوگیری خواهیم کرد.

جواد صداقت رئیس انجمن نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر نیز در این نشست گفت: از استاندار تقاضا دارم هرچه سریعتر تکلیف رئیس ارشاد را مشخص کرده تا بتوانیم به برنامه‌هایمان سرو سامان داده و هرچه زودتر انجمن‌های فرهنگی به سرو سامانی برسند.

وی ادامه داد: وجود هنرستان دخترانه در مجتمع فرهنگی فضا را مختل کرده و تقاضا داریم که مکانی برایشان اختصاص داده چراکه به شدت کمبود مکان را احساس می‌کنیم.

رامتین بالف کارگردان سینما و تئاتر و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در سال گذشته، نیز در این نشست گفت: در تلاشیم که بتوانیم نخستین جشنواره سینما و خلیج فارس را برگزار کرده و از استاندار تقاضا داریم که به کمک کرده تا بتوانیم در یک تعامل فرهنگی توانمان را به رخ دیگران بکشیم.

محمد برزگر از انجمن عکاسی بوشهر نیز گفت: کمک مالی به کانون‌های هنری همه ماجرا نبوده و این هنرمندان به دنبال این هستند تا فرهنگ و هنر بیشتر از این تخریب نشود.شاید بتوان در شورای فرهنگی کارگروهی از هنرمندان تشکیل داده تا با ایده‌های خود کمکی به روند رو به زوال هنر در استان انجام دهند.

وی با بیان اینکه سال‌ها با شروه خوانی به فرهنگ و هنرمان گریستیم، گفت: شما به عنوان استاندار امید و تدبیر ما را ناامید نکرده و در همه مراحل با ما بوده و هیچ‌گاه ما را تنها نگذارید.

پیمان زنده بودی مجری صدا و سیمای بوشهر نیز گفت: تا یادم هست از مشکلات گفتیم اما هیچ‌گاه نگفتیم که باید برنامه‌ای داشته تا بتوانیم به جایگاه مورد نظر برسیم. ما مدیران برنامه محور نداریم چون هیچ گاه بودجه‌ای در اختیار نداشته و این مهم کمک  استاندار را می‌طلبد.

این هنرمند افزود: خیلی از هنرمندان و روزنامه ‌گاران خانه نداشته و بیمه نبوده و این مشکلات زیادی را به همراه دارد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول