اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد خبر داد

احداث میدان میوه و تره‌‏بار مرکزی شهرستان دماوند

شهردار آبسرد از احداث میدان میوه و تره‏‌بار مرکزی شهرستان دماوند در شهر آبسرد خبر داد.

احداث میدان میوه و تره‌‏بار مرکزی شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پرویز قنبری ظهر امروز در حاشیه افتتاح دفتر نماینده مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در شهر آبسرد در جلسه‏‌ای که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر آبسرد برگزار شد، اظهار داشت: احداث میدان میوه و تره‌‏بار مرکزی شهرستان دماوند و مرکز خدمات رفاهی بین‏‌راهی در باغ سرهنگ آبسرد با همکاری مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و مسئولان شهرستان دماوند انجام می‌‏شود.

وی با اشاره به اینکه برای احداث بیمارستان با همکاری شورای اسلامی شهر آبسرد در حال پیگیری هستیم، اظهار داشت: رایزنی‏‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

شهردار آبسرد افزود: در روز یازدهم اسفند ماه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از شهر آبسرد بازدید خواهد کرد تا در این زمینه به نتایج اولیه برسیم.

 

ایجاد بخشداری در آبسرد

قنبری با اشاره به ایجاد بخشداری در منطقه آبسرد اظهار کرد: ایجاد بخشداری باعث می‏‌شود در مرحله نخست جایگاه خودمان را پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی که بحث تقسیم شدن پایتخت مطرح است، احتمال استان شدن دماوند به مرکزیت شرق استان قوت پیدا می‏‌کند.

شهردار آبسرد افزود: امروز باید قبول کنیم که آبسرد، شهر چندین سال پیش نیست و باید نگرش‏‌ها و امکاناتش تغییر کند.

قنبری افزود: خود مردم باید این امکانات را فراهم کنند و خساستی در فروش زمین‏‌ها نداشته باشیم و کسانی که صاحب زمین هستند، باید مسئولان را کمک کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر آبسرد دارای افراد جوانی است که وقت می‏‌گذارند و هم‏دلی و همیاری مسئولان شهر آبسرد هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز با راه‌‏اندازی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در شهر آبسرد یکی از حلقه‏‌های مفقوده خدماتی به جمع حلقه‌‏های فعال اضافه شد.

شهردار آبسرد ادامه داد: دستگاه‏‌های اجرایی دیگری بر اساس شکل و تقسیمات کشوری باید در آبسرد مستقر شوند.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول