اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سردشت زیدون:

سبک زندگی اسلامی در شرایط کنونی لازم است

امام جمعه موقت سردشت زیدون گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، سبک زندگی اسلامی در شرایط کنونی لازم است.

سبک زندگی اسلامی در شرایط کنونی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام ابراهیم قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون در جمع نمازگزاران ولایتمدار، با اشاره به فشارهای اقتصادی بر مردم اظهار کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی به آن اشاره داشته‌اند برای جلوگیری از اسراف و سبک اسلامی بودن زندگی ما است.

وی افزود: یکی از مصادیقی که قرآن هم به آن اشاره داشته اسراف است که آن را برادر شیطان و جهنم دانسته است.

امام جمعه موقت سردشت زیدون ادامه داد: اسراف در خوراک، عمر، مسکن و وسایل نقلیه امروز مد نظر است که باید جلوی آنها را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اسراف ممکن است در پوشش و خرید بیش از حد لباس و همچنین هزینه‌های زندگی هم پیش‌رو باشد که راه جلوگیری از آن نظم و استفاده بجاست.

پورشفیعی اضافه کرد: ملاک و معیار ما باید سبک زندگی اسلامی باشد تا مشکلات جامعه امروزی ما به راحتی حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات امروزی ما همین اسراف در خرج‌های اضافی زندگی و ازدواج است که متاسفانه شاهد آن هستیم که انسان را به گناه وادار می‌کند.

امام جمعه موقت سردشت زیدون یادآور شد: نیاز نیازمندان امروز و برطرف کردن مایحتاج آنان از هر چیزی واجب‌تر است و نباید از این طریق مانع و سدی برای جوانان ایجاد کنیم تا ازدواج نکنند زیرا این گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: خانه دل خود را باید خانه خدا قرار دهیم و سفره خود را سفره ائمه و اهل بیت تا قلب ما برای رسیدن به خدا آماده باشد.

پورشفیعی در ادامه  با توجه به انعکاس خوب اخبار کشف و ضبط قاچاق سوخت در شهر سردشت زیدون تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه جرم و تخلفی، به نیروهای انتظامی همکاری و گزارش دهند تا از حوادث ناگوار احتمالی در این ارتباط جلوگیری شود.

وی ابراز داشت: انعکاس اخبار توسط خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای خوزستان باعث شکوفایی و رشد منطقه خواهد شد.

امام جمعه موقت سردشت زیدون در پایان گفت: از تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوب پلیس آگاهی ناجا، فرماندهی انتظامی استان و شهرستان بهبهان و همچنین ماموران نیروی انتظامی بخش زیدون که در کشف و ضبط این محموله بزرگ قاچاق سوخت اخیر اقدام کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/72001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول