اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

اغلب مشکلات جامعه ناشی از تربیت غلط افراد است

امام جمعه قیدار گفت: اغلب مشکلات جامعه ناشی از تربیت غلط افراد است.

اغلب مشکلات جامعه ناشی از تربیت غلط افراد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طالبی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قیدار ریشه و عوامل غفلت را در کبر و غرور عنوان کرد و گفت: فرد دارای کبر و غرور و خودبینی فقط به دنبال منافع خود بوده و خدا و روز معاد را فراموش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فردی که غرور بر او غلبه کرده است، آرزوهای طولانی داشته و ریشه‌های غفلت در وجود او مشاهده می‌شود که همین امر موجب زایل شدن عقل خواهد شد.

امام جمعه قیدار در ادامه تکیه بر داشته‌ها و توانمندی‌های داخل کشور را از تاکیدات مقام معظم رهبری برای حفظ استقلال آزادی و عزت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حفظ این عزت و استقلال سبب حضور قوی قدرتمند در دیپلماسی‌ها و مذاکره با ابرقدرت‌ها می‌شود.

این مسئول معنای اصلی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب را تولید بیشتر و قناعت و پرهیز از اسراف توصیف کرد و ادامه داد: این مقوله مهم نیز باید به یک گفتمان همانند انرژی هسته‌ای تبدیل شود و همه رسانه‌ها٬ خطبا و افراد صاحب نظر باید در این راستا فعالیت کنند.

وی همچنین با گرامیداشت روز تربیت اسلامی و با ذکر این مطلب که انسان عصاره همه موجودات است، گفت: انبیای الهی برای تربیت و هدایت انسان‌ها آمده‌اند و محور تربیت باید اسلام٬ قوانین و برنامه‌های اسلامی باشد.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه همه مشکلات و گرفتاری‌های موجود نشات گرفته از عدم تربیت صحیح انسان‌ها است، اضافه کرد: نقش والدین در تربیت اعضای خانواده‌ها مهم و حساس است و باید دقت لازم در این زمینه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/73005/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول