اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی دفاع مقدس در گلستان:

زندگی شهدا سراسر آموزه‎های اخلاقی است

راوی دفاع مقدس در گلستان گفت: زندگی شهدا سراسر آموزه‎های اخلاقی است.

زندگی شهدا سراسر آموزه‎های اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدمحمد میراکبری ظهر امروز در سومین یادواره 13 شهید پایگاه یاسر مسجد المهدی شهر فاضل‌آباد اظهار داشت: واقعیت جنگ را باید نسل اول به نسل دوم انتقال دهد چرا که دشمن در فضاهای مجازی و بازی‎های کامپیوتری آرمان شهدا و ولایت را هدف گرفته است.

وی ادامه داد: در جنگ نرم آمریکا تنها مرز اسلام را نشانه رفته و این جنگ حق و باطل است و ما برای مقابله با این تهاجم دشمن باید جشن‎های خود را از تخت جمشید به راهیان نور بکشانیم و از شهید یاد کنیم، چرا که شهدا کسانی بودند که سراسر زندگی آنها آموزه‎های اخلاقی است.

این راوی سیره شهدا تاکید کرد: دفاع مقدس جنگ لیلی و مجنونی بود که مجنون بدون آنکه لیلی را دیده باشد با عشق به جزیره مجنون می‎زند.

میراکبری ملاک شهدا را حفظ قرآن و اسلام دانست و گفت: امروزه برای اینکه کودکان ما زبان انگلیسی و مهارت‎های کامپیوتر را یاد بگیرد هزینه‎های زیادی انجام می‎دهیم ولی برای آموزش قرآن که شهدا برای حفظ آن در هویزه تانک‎های 40 تنی بر روی پیکر‎های پاکشان حرکت می‎کرد منتظریم تا مسئولان عمل کنند و آن را وظیفه مساجد و مسئولان می‌دانیم.

مهدویت و عاشورا دو بال پرواز مومن است

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا دارای صفات ارزشمندی هستند، خاطرنشان کرد: تفکر اسلامی نیاز به یک الگوی خانوادگی، فردی و اجتماعی دارد که برای حفظ اسلام و تفکر اسلامی قدم برداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا سبک زندگی و رفتار اسلامی را به ما نشان می‌دهند، افزود: اگر دنبال آرامش و آسایش و مدرک خوب هستید شهیدی را الگو قرار بدهید که نمره‎اش در دانشگاه 20 بود ولی برای حفظ این آب و خاک از همه چیز گذشت.

انتهای پیام/83004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول