اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های تیراندازی با تفنگ بادی جام فجر در قم

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از معرفی نفرات برتر پیکارهای تیراندازی قهرمانی قم با عنوان جام فجر در پایان جدال چهره‌های شاخص این رشته خبر داد.

معرفی برترین‌های تیراندازی با تفنگ بادی جام فجر در قم

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با اینکه آرام آرام به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم اما هنوز بخشی از فعالیت‌های پیش‌بینی شده هیئت تیراندازی در قالب برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، قهرمانی و همگانی باقی مانده که در حال انجام آنها هستیم.

وی ادامه داد: فعالیت‌های آموزشی هیئت تیراندازی در هر دو بخش آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی آن به صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم در حال برگزاری است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان داشت: سعی کرده‌ایم از بهترین مربیان حال حاضر هیئت تیراندازی برای آموزش نفرات شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی استفاده کنیم تا در کنار آموزش، امر استعدادیابی این رشته ورزشی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در بخش فرهنگی نیز به مناسبت ایام پرخیر و برکت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هماهنگ و همگام با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین تربیت بدنی سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم به واسطه مسئولیت در هیئت تیراندازی بسیج، توانستیم برنامه‌های متنوعی اجرا کنیم.

متقیان‌نژاد بیان داشت: در بخش قهرمانی نیز به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر فراخوانی را به صورت عمومی در سطح استان اطلاع‌رسانی کردیم و طی آن از تمام علاقه‌مندان به رشته ورزشی تیراندازی در رده‌های سنی مختلف برای حضور در این رقابت‌ها دعوت به عمل آوردیم.

وی یادآور شد: استقبال قابل توجهی از رقابت‌های تیراندازی جام فجر در قم صورت گرفت و هیئت تیراندازی استان قم با همکاری هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) اقدام به برگزاری این پیکارها کرد و در نهایت برترین‌ها تجلیل شدند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: برترین‌های مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی قهرمانی جام فجر در پایان جدال مدعیان در قم در حالی معرفی و تجلیل شدند که شاهد رقابت بسیار نزدیک و دیدنی بین شرکت‌کنندگان بودیم و در واقع می‌توانم بگویم که یکی از بالاترین سطوح مسابقات استانی در سال جاری برگزار شد.

وی اظهار داشت: این رقابت‌ها را هیئت تیراندازی استان قم در سالن تیراندازی شهید سلیمانی برگزار کرد و طی آن مصطفی دشتی به مقام نخست دست یافت، مرتضی کریمی رتبه دوم را کسب کرد و محمدحسین عبداللهی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/2258/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول