اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

دانشجویان خود را برای تصدی مسئولیت در آینده کشور آماده کنند

نماینده مردم قم در خانه ملت تاکید کرد: دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد باید در عرصه دستیابی به مدارج بالای علمی همت خود را به کار گیرند و خود را بری تصدی مسئولیت‌های مهم و کلیدی کشور آماده کنند.

دانشجویان خود را برای تصدی مسئولیت در آینده کشور آماده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی‌فراهانی پیش از ظهر امروز در همایش خانواده و سبک زندگی دینی که ویژه دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان قم در سالن اجتماعات پردیس فارابی برگزار شد با اشاره به اینکه صاحب اصلی انقلاب مستضعفان هستند، تاکید کرد: قشر محروم در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند و امام راحل نیز با پشتیبانی این قشر انقلاب کرد و آن را به سرانجام رساند.

وی با اشاره به اینکه محرومان جامعه همیشه در عرصه دفاع و صیانت از انقلاب پیشگام بوده‌اند، تاکید کرد: امام راحل نسبت به رسیدگی به وضع محرومان دغدغه داشتند و همواره بر رسیدگی به محرومان تاکید می‌کردند و کمیته امداد از جمله نهادهایی بود که در بدو پیروزی انقلاب تاسیس شد.

نماینده مردم قم در مجلس یادآور شد: امروز شاهد هستیم که دانشجویان با وجود مشکلات معیشتی و فقر در عرصه تحصیل گام‌های بلندی برداشته‌اند که باید این موفقیت‌ را به آنها تبریک گفت.

وی تصریح کرد: محرومیت نباید مانع دستیابی انسان به درجات عالی در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی و... شود و بسیاری از علما و دانشمندان با وجود اینکه در فقر و محرومیت بودند ولی توانسته‌اند به درجات والای علمی برسند.

امیرآبادی در ادامه به نقش ایثارگران در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در سایه فداکاری‌های‌ ایثارگران امروز شاهد وجود نعمت امنیت و آرامش در کشور هستیم.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به اقشار محروم و بی‌بضاعت در جامعه گفت: مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت از دو قشر محروم و ایثارگر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

نماینده مردم قم در خانه ملت در پایان تاکید کرد: دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد باید در عرصه دستیابی به مدارج بالای علمی همت خود را به کار گیرند و خود را برای تصدی مسئولیت‌های مهم و کلیدی کشور آماده کنند.

انتهای پیام/2258/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول