اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از کارآفرینان برتر کشور:

سرمایه‌گذاران با وجود تحریم‌ها به تولید کشور می‌اندیشند

یکی از کارآفرینان برتر کشور گفت: با وجود تحریم‌های حاکم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کار سختی در پیش دارند، ولی با تمام توان به آبادانی و پیشرفت کشورمان می‌اندیشند تا تولید کشورمان را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

سرمایه‌گذاران با وجود تحریم‌ها به تولید کشور می‌اندیشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا باقری بعد از ظهر امروز در دومین همایش گروه صنعتی دونار در مازندران و گلستان به عنوان کارآفرین برتر سال 92 در کشور در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل بیان داشت: باید سرمایه‌گذاران و حامیان صنعت امروزه دست یکدیگر را بگیرند تا شاهد پیشرفت کشورمان باشیم.

وی بیان داشت: مطمئنا سختی‌های زیادی در عرصه اقتصادی کشیدیم ولی با همدلی، یک‌رنگی و وحدت کار را پیش بردیم.

مدیرعامل مجموعه صنعتی دونار بیان داشت: با وجود تحریم‌های حاکم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کار سختی در پیش دارند و این تحریم‌ها خواب را از چشم آنها ربوده است، ولی با تمام توان به آبادانی و پیشرفت کشورمان می‌اندیشند، تولید کشور را با تلاش در مسیر پیشرفت قرار داده و برای مردم کار و خدمت را لحاظ می‌کنند.

باقری با اشاره به اینکه مجموعه صنعتی و لوازم خانگی دونار در سال 88 واحد نمونه کشوری شده و در سال 92 به عنوان کارآفرین برتر کشور لقب گرفت، اذعان داشت: این شرکت در سال 1380 با اندوخته تجربه‌ای 50 ساله در تبریز شروع به فعالیت کرد و در زمینه محصولات و لوازم خانگی با 50 پرسنل وارد کار شد، ولی هم‌اکنون با حدود 12 سال تلاش پنج هزار نفر به طور مستقیم و 6 هزار نفر غیرمستقیم نیرو دارد.

این کارآفرین برتر کشور افزود: با وجود سختی زیاد قطعات متعددی را وارد کشور کردیم تا محصولات ما همپای نمونه‌های خارجی قابلیت رقابت در بازار را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: با ایجاد تنوع‌های لازم می‌خواهیم برای مشتریان که دارای سلایق متعدد هستند محصولات متنوعی را وارد بازار کنیم.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول