اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

هیچ خیری در برقراری رابطه با آمریکا وجود ندارد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: هیچ خیری در برقراری رابطه و مذاکره با آمریکا وجود ندارد.

هیچ خیری در برقراری رابطه با آمریکا وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: انسان‌ها به هر اندازه اهل تقوا و پرهیزکاری باشند اهتمام آن‌ها به گناه کمتر می‎شوند و جزو زیانکاران نخواهند بود.

وی به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها راه تربیت مطمئن و صحیح، تربیت اسلامی است و عقل، علم و تجربه آن را به خوبی ثابت کرده است.

احمدی با اشاره به روایات مختلف دین اسلام در رابطه با تربیت افراد، افزود: عبودیت و بندگی در تربیت یک اصل اساسی و مهم است و مربیان باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: خانواده‌ها، مدارس و مراکز علمی، رسانه‌ها، مطبوعات و صداوسیما از ابزارهای مهم تربیتی به شمار می‎روند.

احمدی در ادامه بر ضرورت پاسخگویی مسئولان در رابطه با تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: سال 92 که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، رو به پایان است و مسئولان باید عملکرد خود را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: تحقق حماسه سیاسی را از سوی مردم شاهد بودیم و اکنون نوبت مسئولان است که قدر مردم را بدانند و نسبت به مشکلات اقتصادی آن‌ها چاره‎اندیشی کنند.

احمدی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی صرفا یک اقتصاد ریاضتی نیست بلکه توجه به توان داخلی و محکم کردن ساخت‌های درونی کشور است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی کشور توانمندی است، افزود: ما باید ثابت کنیم که نیازی به تعامل و مذاکره با آمریکا نداریم چراکه در برقراری رابطه با آمریکا هیچ خیری وجود ندارد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از سال آینده، اظهار کرد: مردم نباید به شایعاتی که در این رابطه شکل می‌گیرد، توجه کنند و تنها به اخبار رسمی رجوع کنند.

احمدی با بیان اینکه طرح سبد کالایی طرح موفقی نبود، گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها دچار آسیب نشود و عزت و شانیت مردم حفظ شود.

وی با اشاره به طرح‌های انتقال آب استان به استان‌های همجوار، افزود: مسئولان باید در رابطه با این پروژه‌ها تحقیقات کارشناسی انجام دهند و جلوی اتفاقات ناگوار را که متوجه مردم استان است، بگیرند.

انتهای پیام/68004/ی40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول