اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

ملت ایران به هیچ‌وجه تسلیم باج‌‏خواهی آمریکایی‌‏ها نخواهند شد

امام جمعه آبسرد گفت: ملت بزرگ ایران به هیچ‌وجه تسلیم باج‌‏خواهی آمریکایی‌‏ها نخواهند شد و همواره بر سر مواضع خود می‏‌مانند.

ملت ایران به هیچ‌وجه تسلیم باج‌‏خواهی آمریکایی‌‏ها نخواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام سید احمد میرشریفی ظهر امروز در خطبه‌‏های نماز جمعه این شهر که با حضور نماینده مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند، شهردار آبسرد، اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و شمار زیادی از مردم و مسئولان برگزار شد، از حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه شهر آبسرد قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: امروز در آستانه آخرین روزهای سال 1392 هستیم و این روزها از سال جدید نوید می‌‏دهد و در این بین، باید به محاسبه اعمال خود در سال جاری بپردازیم.

امام جمعه آبسرد با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهار داشت: رهبری ابتدا از حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند و فرمودند که مردم در جشن 35 سالگی انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

میرشریفی ادامه داد: درست زمانی که آمریکا به خود اجازه داده بود تا ملت ایران را تحقیر و تهدید کند، این حضور بسیار زیبا بود و پیام‌‏های متعددی داشت.

وی تصریح کرد: پیام این حضور همان نشان دادن وحدت مردم و هم‏بستگی آنها و نیز کنار هم بودنشان بود.

امام جمعه آبسرد افزود: پیام دوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، استقامت مردم بود که در واقع به عرصه بین‌‏الملل اعلام شد.

میرشریفی ادامه داد: نکته درگیر در فرمایشات مقام معظم رهبری، این است که به هیچ وجه تسلیم زیاده‌‏خواهی، زیاده‌‏روی، پررویی و باج‌‏خواهی آمریکا نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: در واقع موضوع هسته‌‏ای بهانه‌‏ای بیش نیست و امروز آنچه آمریکا می‏‌خواهد در بحث انرژی هسته‌‏ای آن را عملی کنیم و طبق خواسته‏‌های غرب پیش برویم، برای ما دستاوردی ندارد.

امام جمعه آبسرد خطاب به مردم و مسئولان افزود: مطمئن باشید آمریکا دست از سر ملت ایران و دشمنی‌‏هایش با نظام اسلامی برنخواهد داشت.

میرشریفی ادامه داد: بحث هسته‌‏ای بهانه‌‏ای بیش نیست و پس از این مسئله، مطمئن باشید که غربی‌‏ها بحث حقوق بشر را مطرح خواهند کرد و سپس توانایی دفاعی و موشکی ایران را مطرح می‏‌کنند.

گفتنی است؛ در حاشیه نماز جمعه این هفته آبسرد، رامین باقری فرمانده بسیج آبسرد به عنوان بسیجی نمونه در شرق استان تهران معرفی و لوح تقدیری به وی اهدا شد.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول