اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافق در رزمایش بیت‌المقدس:

آمریکا در شأن دوستی با ملت عزتمدار ایران نیست

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در شأن دوستی با ملت عزتمدار ایران نیست و دولتمردان این عزت را در برابر دشمنان نظام فریاد بزنند.

آمریکا در شأن دوستی با ملت عزتمدار ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، پیش از ظهر امروز در مرحله اصلی رزمایش بیت‌المقدس در بافق که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در اردوگاه قدس بافق برگزار شد با اشاره به گزینه‌های روی میز دشمن اظهار داشت: ملت ایران امروز بیدارتر وهوشیارتر در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه وادادگی در برابر دشمنان در شأن و منزلت ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیست، عنوان کرد: مردم با  مقاومت 35 ساله مردم و تحمل سختی‌ها و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات در اوج عزت هستند و با این عزت دشمن را به زانو در آورده‌اند و این عزت را قربانی رابطه با دشمن نخواهند کرد.

زارع‌زاده اظهار داشت: تصور آرام بودن آمریکا و اظهار دوستی و کنار آمدن با ایران کاملا اشتباه است و آمریکا در شأن دوستی با ملت عزت‌مدار ایران نیست.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا هرگز برگ برنده ایران نخواهد بود و دشمن ما حکم یک حیوان درنده را دارد که می‌خواهد هویت انقلابی و اسلامی را از ما بگیرد و با تخلیه هویت ما و نابودی هستی ما که در گذشته با اقتدار حرکت کرده است، ما را از پا در آورد.

نماینده مردم بافق و چهار شهرستان دیگر استان یزد در مجلس شورای اسلامی، بهانه دشمن را انرژی هسته‌ای عنوان کرد و ادامه داد: دشمن نه تنها انرژی هسته‌ای بلکه مراکز موشکی و تسلیحات نظامی را نیز نشانه رفته است.

وی خطاب به دولتمردان گفت: بهانه قرار دادن ضعف داخلی برای برقرای با حکومت‌های غربی بهانه خوبی نیست چرا که مردم ایران در هیچ یک از مراحل پیشرفت انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده‌اند و همیشه پشتیبان خوبی برای کشور بوده‌اند.

زارع‌زاده با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه حضور دارند، تاکید کرد: اگر دشمن بجنبند مملکت ما چنان جنبشی خواهند کرد و تا از پای انداختن آن نخواهد ایستاد.

وی، قدرت ایران را از تفکر دانشمندان برجسته و ملت قدرتمند و آموزش دیده عنوان کرد و گفت: دولتمردان قدرت این مردم را ببینند و در برابر دشمن فریاد بزنند چرا که ما هرگز نیاز به مصالحه نداریم.

زارع‌زاده، ملت ایران را ملت رمضان و عاشورا دانست و گفت: ما ملت ایران سازمان اقتصاد مقاومتی را جدی می‌گیریم و در اقتصاد مانند ماه رمضان عمل می‌کنیم و در رزم نیز عاشورایی هستیم و همچون عاشورائیان می‌جنگیم و فرماندهی همچون امام حسین (ع) داریم.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس یادآور شد: رزم شیران ایرانی با مکتب عاشورایی در هم خواهیم آمیخت و در بستر ذلت جان نخواهیم داد.

انتهای پیام/2464/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول