اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/۴۰

برخی مسئولان ستاد انتخاباتی «زلمی رسول» به تیم انتخاباتی «عبدالله» پیوستند

تعدادی از مسئولان ستاد انتخاباتی زلمی رسول و بخش مرکزی جوانان این ستاد، به تیم انتخاباتی «اصلاحات و همگرایی» به رهبری عبدالله پیوسته و حمایت خود را از این تیم اعلام کردند.

برخی مسئولان ستاد انتخاباتی «زلمی رسول» به تیم انتخاباتی «عبدالله» پیوستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل و به نقل از شبکه تلویزیونی «نور» افغانستان، برخی از مسئولان ستاد انتخاباتی زلمی رسول و بخش مرکزی جوانان این ستاد، به تیم انتخاباتی اصلاحات و همگرایی به رهبری عبدالله پیوستند و حمایت خود را از این تیم اعلام کردند.

بر اساس اطلاعات این منبع، آنان دلیل پیوستن به تیم اصلاحات و همگرایی را وجود برنامه‌های مدون در آن تیم در قبال مسائل مختلف افغانستان عنوان کردند.

این افراد روز پنجشنبه طی نشستی از زلمی رسول به عنوان نامزد ریاست جمهوری عذرخواهی کرده و گفتند که آنان به دلیل نبود برنامه در تیم زلمی رسول برای آینده کشور، حمایت خود را از تیم اصلاحات و همگرایی اعلام می‌کنند.

«نظام‌الدین بلوچ» رئیس پیشین بخش جوانان ستاد انتخاباتی زلمی رسول گفت: ما چند تن از اعضای کلیدی بخش جوانان ستاد انتخاباتی زلمی رسول و تعدادی دیگر از جوانان حمایت خود را از زلمی رسول پس گرفته و از عبدالله اعلام حمایت می‌کنیم.

«مولوی تورجان» رئیس بخش اقوام و قبایل ستاد انتخاباتی زلمی رسول نیز گفت: مردم باید به نامزدی رأی دهند که برنامه داشته باشد.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری افغانستان 16 فروردین در سراسر افغانستان برگزار شده و مردم این کشور از بین 11 نامزد انتخابات ریاست جمهوری، جانشین کرزی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول