اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی را مردم شکل می‌دهند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی دولت اعلام آمادگی کرده اما بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی را مردم شکل می‌دهند.

بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی را مردم شکل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هاشم بنی‌هاشمی ظهر امروز در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی و در جمع زائران و مجاوران بیان داشت: یکی از شاخصه‌های مهمی که ما در تقابل با قدرت‌های جهان داریم بحث اقتصادی است که رهبر انقلاب نیز این مسائل را با عنوان اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی مطرح کرده‌اند و ما باید در رابطه با اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند روز قبل مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند که شامل 24 بند است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به چند بند از این ابلاغیه اشاره کرد و افزود: تامین شرایط و فعال‌سازی کلیه امکانات در راستای پیشبرد اقتصاد، همچنین پیشتازی اقتصاد دانشمندان و بحث یارانه‌ها جزو مسائل مورد توجه است.

وی ابراز کرد: پس از ابلاغیه مقام معظم رهبری دولت نیز ابلاغیه صادر و اعلام کرد برای ورود به اجرای فرمان رهبری آمادگی دارد اما بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی در بخش مردمی شکل می‌گیرد.

بنی‌هاشمی بر لزوم هر چه مردمی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: این مردم هستند که باید در اقتصاد مردمی حضور پیدا کنند، همانند حضوری که در روزهای اول انقلاب داشتند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز مهندس عنوان کرد: علم و دانش یکی از حربه‌هایی است که می‌توان برای پیشرفت کشور از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: امروز اگر در رابطه با انرژی هسته‌ای مورد هجوم دشمنان قرار گرفته‌ایم برای این است که به علم و دانش هسته‌ای دست یافته‌ایم و آنها این را نمی‌خواهند.

بنی‌هاشمی تاکید کرد: ما وقتی از علم هسته‌ای صحبت می‌کنیم در واقع از نبرد با دشمنان سخن گفته‌ایم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: اگر ما امروز توانسته‌ایم در برابر ابرقدرت‌های جهان، حرف‌هایی را از دل قرآن برای بشریت مطرح کنیم به خاطر انقلابی است که در این دوران به وقوع پیوست.

بنی‌هاشمی در پایان تاکید کرد: حضور مردم در زمانیکه مذاکرات هسته‌ای در جریان است، راه را برای دفاع از حق ملت ایران برای مسئولان هموارتر می‌کند.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول