اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل 3 اخطاره بودن

صبای قم بدون صادقی به مصاف پرسپولیس می‌رود

تیم فوتبال صبای قم بدون حضور هافبک اصلی خود در آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گیرد.

صبای قم بدون صادقی به مصاف پرسپولیس می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خود از بازی‌های فصل جاری لیگ دسته برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در سال 1392 امروز در خارج از خانه به مصاف تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

در حالی که از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه تیم به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برای سال 2015 صعود می‌کنند اما از بین 16 تیم حاضر در لیگ امسال 2 تیم باید به مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان سقوط کنند.

در این بین تیم فوتبال صبای قم که با کسب 28 امتیاز هم اکنون در مکان دهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است برای سیزدهمین بار در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به میهمانی رقبای لیگ برتر می‌رود.

صبای قم که امسال دهمین دوره حضور متوالی خود در سطح اول فوتبال باشگاهی کشور یعنی جام خلیج فارس و لیگ برتر را سپری می‌کند قرار است در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور امروز به مصاف پرسپولیس تهران برود.

تیم صبای قم از ساعت 16 عصر امروز جمعه دوم اسفند ماه در آخرین بازی خود در سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم پرسپولیس تهران است.

صبایی‌ها در آستانه این بازی مشکلات و حواشی زیادی را پشت سر گذاشته‌اند، البته مهمترین دلیلی که صبای قم را در هفته‌های اخیر به حاشیه برده است به مسائل مالی باز می‌گردد چون طلب بازیکنان این تیم بر اساس قول‌هایی که مسئولان باشگاه صبا به آنها داده بودند هنوز پرداخت نشده است.

به همین خاطر صبایی‌ها حتی یک هفته تمرین نکردند و قصد داشتند به هیچ عنوان با صبای قم ادامه همکاری ندهند اما آنها وقتی دیدند بازی بزرگی در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم پرسپولیس تهران دارند از این تصمیم خود به صورت موقت منصرف شدند و قرار است امروز با تمام توان خود در مقابل شاگردان علی دایی صف‌آرایی کنند.

عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در حالی امروز تیمش را در مقابل پرسپولیس تهران آماده می‌کند که یک مشکل بزرگ دارد و آن غیبت اکبر صادقی بهترین بازیکن خط میانی تیمش است چون صادقی در دیدار قبلی صبای قم در مقابل استقلال صنعتی خوزستان کارت زرد گرفت و به دلیل سه اخطاره شدن از دیدار صبای قم در مقابل پرسپولیس تهران محروم است.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول