اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات چهار جانبه شنا یادواره شهدای ورزشکار در قم

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم از برگزاری پیکارهای شنا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار قم خبر داد.

برگزاری مسابقات چهار جانبه شنا یادواره شهدای ورزشکار در قم

مسعود حسین جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: اگر به برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت شنا، شیرجه و واترپلو در طول سال جاری توجه کنید، متوجه می‌شوید که گام‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه این رشته برداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: جا دارد از تمام همکاران خوب در بخش‌های مختلف هیئت شنا، شیرجه و واترپلو و همچنین دوستان پرتلاشم در هیئت نجات غریق و غواصی استان قم به دلیل تعامل خوبی که با این هیئت دارند، تقدیر کنم، چون ما وظیفه سنگینی در مقابل هم استانی‌های خود و علاقه‌مندان به شنا داریم و امیدوارم به خوبی از عهده این مسئولیت‌ها برآییم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: ما در دوره چهار ساله جدیدی که مسئولیت هیئت را پذیرفته‌ایم، نگاه بسیار جدی به اعزام تیم‌ها و شناگران قم به رقابت‌های رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور داریم تا در بخش قهرمانی به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شنای قم در آینده‌ای بسیار نزدیک در سطح اول کشور به دنبال کسب مدال و عضویت در تیم‌های ملی شنای کشورمان خواهد بود، اضافه کرد: از سوی دیگر توجه بسیار خاص به رقابت‌های استانی داشته‌ایم و اگر مروری بر برنامه‌های اجرا شده هیئت در طول سال جاری داشته باشید متوجه می‌شوید که چندین دوره مسابقات استانی اعم از قهرمانی قم و لیگ باشگاه‌های قم را در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کرده‌ایم تا از سطح اول شنا کشور فاصله نگیریم و استعدادهای این رشته را خوب پرورش دهیم.

حسین جمال در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری مسابقاتی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد و افزود: ما در دهه مبارک فجر رقابت‌های متنوعی در داخل استان با حضور آقایان و بانوان شناگر برگزار کردیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری یک دوره رقابت‌های چهارجانبه شنا با حضور دو تیم میهمان در قم خبر داد و عنوان داشت: قرار است بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم این پیکارها از امروز جمعه دوم اسفندماه در چهار رده سنی و با حضور شناگران مستعد و آینده‌دار در ترکیب تیم‌هایی از شهرستان‌های اراک و ساوه و همچنین دو تیم از قم در استخر مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم برگزار شود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول