اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

غرب در مذاکرات به دنبال ضربه‌زدن به ایران است/ «اقتصاد مقاومتی» اقتصاد ریاضتی نیست

امام جمعه ایلام گفت: غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای به دنبال انتقام‌گیری و ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

غرب در مذاکرات به دنبال ضربه‌زدن به ایران است/ «اقتصاد مقاومتی» اقتصاد ریاضتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری بدبینی و بی‌اعتمادی ملت را به رژیم آمریکا در روند مذاکرات برای چندمین بار مشخص کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: با توجه به اینکه رژیم آمریکا طی 35 سال گذشته شکست‌های بزرگ و پی‌درپی از نظام اسلامی و رهبری انقلاب تجربه کرده‌اند و به ناکامی خود در رسیدن به اهداف استعماری اذعان کرده‌اند در مذاکرات هسته‌ای به دنبال انتقام‌گیری و ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه به ویژه اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید با احتیاط برخورد کرده چراکه علائم خوشبینی و اعتماد به طرف غربی وجود ندارد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب ابتدا با مذاکرات مخالف نبودند اما تاکید فرمودند با تجربه‌ای که از غربی‌ها داریم نشان می‌دهد که آنان قابل اعتماد نبوده و همیشه از موضع بالا و ادبیات زشت سخن می‌گویند اما ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و عزت خود را به همه دشمنان نشان داد و بار دیگر سران آمریکا و رژیم نامشروع اسرائیل و سایر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را سردرگم و حیرت‌زده کرد.

لطفی تصریح کرد: دولتمردان و کارگزاران باید بیانات مقام معظم رهبری را در سیاست‌های داخلی و خارجی در عرصه‌های مختلف سیاسی اقتصادی و غیره سرلوحه کار خود قرار داده و قطعا پیروی دولت و ملت از رهبری ضامن سعادت خوشبختی و پیروزی انقلاب و ملت خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نبوده بلکه به معنای شناخت آسیب‌ها و چالش‌های اقتصادی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و برنامه‌ریزی برای جبران این آسیب‌ها و برطرف کردن موانع آن است.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات بسیار خوب داخلی از قبیل منابع و ذخایر سرشار نفت و گاز و سایر منابع خدادادی و نیروی کارآمد انسانی وجود دارد قطعا با برنامه‌ریزی دقیق و به دور از شتاب‌زدگی و سلیقه‌ای تحقق اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر خواهد بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به موضوع کارآفرینی است. بها دادن به نخبگان به ویژه دانشجویان و ارائه تسهیلات لازم به آنان امکان تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2246/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول