اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای گرامیداشت شهدای نیروهای مسلح

پیشکسوتان سرخابی به مصاف منتخب نیروهای مسلح بوشهر رفتند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح در بوشهر، مسابقه فوتبال بین تیم‎های پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال و منتخب نیروهای مسلح بوشهر برگزار شد.

پیشکسوتان سرخابی به مصاف منتخب نیروهای مسلح بوشهر رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این مسابقه فوتبال در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: حضور پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در این بازی به یادماندنی اقدامی در خور تحسین است و از تمام عوامل این تیم که قبول زحمت کرده و به بوشهر سفر کردند قدردانی می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال بوشهر گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم و گرامیداشت آنان با هر عنوان قابل تقدیر است و امید داریم چنین برنامه‌هایی در آینده نیز انجام شود.

عباس‌زاده متذکر شد: نیروی انتظامی استان بوشهر خود را موظف می‌داند همیشه در چنین برنامه‌هایی پیشقدم باشد چراکه افتخار ما شهدا هستند.

لازم به ذکر است مسابقه دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال و منتخب نیروهای مسلح استان بوشهر در نهایت با پیروزی سه بر یک پیشکسوتان سرخابی به پایان رسید.

در تیم سرخابی بازیکنانی همچون محمد نوازی و مهرداد میناوند نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/66006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول