اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

سرمایه 200 میلیارد ریالی صندوق حمایت از کشاورزان استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: هم‌اکنون صندوق حمایت از کشاورزان استان بوشهر 200 میلیارد ریال اعتبار دارد.

سرمایه 200 میلیارد ریالی صندوق حمایت از کشاورزان استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری امشب در نشست با مدیران و فعالان بخش کشاورزی استان بوشهر با تاکید بر حمایت از فعالیت کشاورزان استان بوشهر گفت: هم‌اکنون 200 میلیارد ریال ذخیره صندوق حمایت از کشاورزان استان بوشهر است که امید داریم با تقویت سرمایه این صندوق بخشی از مشکلات پرورش‌‌دهندگان میگو حل شود.

سالاری با تاکید بر رفع مشکلات پرورش‌دهندگان میگو در استان بوشهر خاطرنشان کرد: پرورش‌دهندگان میگو 18 میلیارد ریال مطالبات دارند که اعتبار لازم برای این منظور در بودجه سال آینده تامین شده و در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های خوبی در زمینه پرورش میگو برخوردار است بنابراین نیاز است برای توسعه این صنعت اراضی مستعد پرورش میگو به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

استاندار بوشهر برق‌رسانی به مزارع پرورش میگو را از دیگر مشکلات پرورش‌دهندگان ذکر کرد و گفت: 45 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح برق‌رسانی به مزارع پرورش میگو اختصاص یافته است که تلاش می‌شود با این اعتبار مشکل کم‌آبی در سایت‌های پرورش میگو برطرف شود.

سالاری گفت: تولید ماهی در قفس، پرورش ماهیان گرمابی و تولید خیار دریایی از جمله محصولات دریایی است که امکان تولید آن در استان بوشهر فراهم است و باید با شناسایی راهکارهای لازم علاوه بر افزایش تولید زمینه‌های اشتغال افراد جویای کار را در این صنعت فراهم کنیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور حل مشکلات برق مزارع پرورش میگو با هماهنگی‌های به عمل آمده پست برق 132 کیلو ولت و خطوط فشار متوسط در سایت‌های پرورش میگو اجرا می‌شود.

انتهای پیام/66006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول