اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرعین:

مجمع خیرین آموزش و پرورش در سرعین راه‌اندازی می‌شود

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: تا پایان سال مجمع خیرین آموزش و پرورش در شهرستان سرعین راه‌اندازی می‌شود تا با کمک این مجموعه بتوانیم به حرکت‌های سازنده در نظام تعلیم و تربیت کمک کنیم.

مجمع خیرین آموزش و پرورش در سرعین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین با اشاره بر لزوم تشکیل مجمع خیرین در سرعین بر ضرورت استفاده منطقه از کلیه امکانات و موقوفاتی که مردم در اختیار آموزش و پرورش سرعین قرار داده‌اند، برای خود منطقه تاکید کرد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه تأثیرگذار می‌تواند حرکت‌های اساسی را در جامعه با تکیه بر دانایی‌محوری و تربیت صحیح اسلامی رقم بزند که باید بیش از گذشته در این زمینه تلاش و کوشش کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار سرعین نیز برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف با حضور امام جمعه اردبیل را کار بسیار بزرگ برشمرده و رهنمودهای آیت‌الله سید حسن عاملی را سرلوحه‌ای برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به خصوص در مورد حجاب و عفاف در سرعین دانست.

علی واحد با تشکر از حضور حماسی مردم به ویژه فرهنگیان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت با بصیرت و پرشور مردم در راهپیمایی را با توجه به عملکرد دولت تدبیر و امید در مذاکرات با کشورهای دیگر افزود: با سخنان و عملکردی که مقامات دولت آمریکا نشان دادند، مردم ایران و جهان فهمیدند که گزینه مردم ایران زیر بار نرفتن به حرف زور آمریکا و وفاداری به جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا درآمدهای آموزش و پرورش سرعین صرف مخارج در خود منطقه شود.

توحید مجیدی مدیر آموزش و پرورش سرعین نیز با ارائه گزارش عملکرد مصوبات قبلی بیان کرد: سرعین جزو اندک شهر‌هایی است که تمام زمین‌های مدارس آن اهدایی از طرف خیرین است و با مقدماتی که تدارک دیده شده تا پایان امسال مجمع خیرین در این شهرستان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/62001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول