اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

مبانی قرآن کلید تهذیب دائمی است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مبانی قرآن کریم و آموزه‌های ارزشمند آن کلید پاکی و تهذیب حقیقی انسان در دور شدن از زشتی‌ها و پلیدی‌هاست.

مبانی قرآن کلید تهذیب دائمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در اردبیل اظهار داشت: اهمیت تلاوت قرآن و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی هر شخص به خوبی نمایان است و این خود می‌طلبد که بیش از گذشته به این کلام نجات‌بخش توسل کرده و اکتفا کنیم.

وی تصریح کرد: به یقین انس با قرآن موجب تغییرات شگرف در زندگی انسان‌ها می‌شود و عمل به سفارشات قرآنی همواره راه سعادتمندی و خوشبختی دنیوی و اخروی را برای بشر نمایان می‌سازد.

قاصدی طبق توصیه‌های قرآنی تقوا را کلید پاکی و رهایی انسان از هرگونه پلیدی و زشتی دانست و خاطر نشان کرد: رعایت زهد و تقوا از سوی هر کدام از ما موجب دور شدن هواهای نفسانی و شیطانی شده و در این صورت است که جامعه پاک و عاری از هرگونه گناه و تخلف خواهیم داشت.

در این مراسم از علیرضا بایرامی نفر اول رشته قرائت، از جعفر شجاعی نفر اول رشته ترتیل و از رامین اروجی نفر سوم رشته حفظ پنج جزء در مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم دوره‌های آموزشی با موضوع نماز برای کارکنان دادگستری استان با همکاری معاونت فرهنگی و معاونت آموزش و تحقیقات دادگستری کل استان همزمان در کل حوزه‌های قضایی تابعه برگزار شد.

انتهای پیام/62003/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول