اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خواستار شد

نظارت بیشتر بر نانوایی‌های رودهن/ برپایی نمایشگاه بهاره در رودهن

بخشدار رودهن گفت: شورای نظارت بر نانوایی‏‌های شهرستان دماوند باید نظارت بیشتری بر نانوایی‏‌های بخش رودهن در زمینه‌‏های کیفیت و وزن چانه نان داشته باشد.

نظارت بیشتر بر نانوایی‌های رودهن/ برپایی نمایشگاه بهاره در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند بیان کرد: برای برپایی نمایشگاه بهاره در رودهن دو مکان یکی پشت آتش‌نشانی و دیگری در مجتمع تجاری سحر به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند پیشنهاد شده است.

وی افزود: هرکدام از این مناطق که به تأیید مسئولان مربوط برسد، با توجه به اینکه عامل مجری نمایشگاه از بخش خصوصی نیز مشخص شده است، نمایشگاه بهاره رودهن برپا می‌شود.

طاهرخانی ادامه داد: در این میان، از مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تقاضا داریم تا با انجام به‏‌موقع امور نمایشگاه بهاره رودهن، نسبت به برپایی هم‏زمان این نمایشگاه در رودهن ما را یاری کنند تا احساس رضایت‌مندی بیشتری از سوی شهروندان رودهنی داشته باشیم.

وی همچنین از توزیع میوه شب عید در رودهن در سه بازار میوه و تره‌بار موجود در این منطقه خبر داد که با هماهنگی اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند صورت می‌گیرد.

بخشدار رودهن در خصوص توزیع سبد کالا در رودهن نیز اظهار داشت: طی بازدیدهایی که از مراکز توزیع سبد کالا در بخش رودهن داشتیم، مشکل خاصی مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: حتی با مراجعه‏‌کنندگان و دریافت‌کنندگان سبد کالا صحبتی داشتیم که گفته‌های مردم حاکی از رضایت نسبی از نحوه توزیع آن در بخش رودهن بود.

طاهرخانی گفت: برخی از مشکلات موجود در این زمینه به ویژه در روزهای اولیه وجود داشت که کاملا طبیعی و سراسری بود.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول