اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین شکست سنگین تونی اولیویرا

اهدای 3 گل راه‌آهن در جشن قهرمانی تراکتورسازان/ تراکتور از قطار جاماند

تیم تراکتورسازی تبریز برابر راه آهن تهران متحمل یک شکست سنگین سه بر صفر شد.

اهدای 3 گل راه‌آهن در جشن قهرمانی تراکتورسازان/ تراکتور از قطار جاماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم راه‌آهن تهران بود.

تراکتورسازی تبریز امسال دوبار برابر راه‌آهن در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی رسیده و امیدوار بود که برابر این تیم بعد از 9 هفته ناکامی در لیگ برتر به پیروزی برسد.

برخلاف تصور بازی با برتری تیم راه‌آهن تهران آغاز شد و این تیم خیلی زودتر از تصور به گل دست یافت. 

در دقیقه 10 سانتر عالی فرزاد آشوبی بازیکن سابق تراکتورسازی با خروج ناموفق حامد لک همراه شد تا رامین رضاییان با یک ضربه سر دقیق گل اول تیم راه‌آهن را به ثمر برساند.

راه آهنی‌ها 4 دقیقه بعد با شوت بهادر عبدی به گل دوم خود رسیدند تا سکوتی مطلق در ورزشگاه حاکم شود.

نداشتن انگیزه در تیم تراکتورسازی در این بازی مشهود بود و این تیم بازی ضعیفی را برابر راه آهن ارائه کرده و در نیمه نخست تنها یک فرصت توسط میلاد فخرالدینی به دست آورد.

در نیمه دوم نیز راه آهن صاحب توپ و میدان بوده و در همان لحظات نخست فرزاد آشوبی با شوتی از راه دور دروازه تیم تراکتورسازی را تهدید کرد.

ضعف خط دفاعی تراکتورسازی در  بازی هوایی در دقیقه 55 گل سوم تیم مهمان را به همراه داشت. سانتر ارسالی روی دروازه تراکتورسازی با ضربه سر علیزاده فرصتی خوب برای نورمحمدی مهیا کرد تا وی با شوتی محکم توپ را برای سومین بار وارد دروازه تراکتورسازی کند.

تیم تراکتورسازی تبریز بعد از دریافت گل سوم، چند حمله روی دروازه راه‌آهن تدارک دید که در مهمترین آنها کریم انصاری‌فرد موقعیت خوبی را در مقابل دروازه‌بان راه‌آهن از دست داد. 

همکاری انصاری‌فرد و علی کریمی در لحظات پایانی نیز حاصلی برای تیم میزبان نداشت تا در نهایت بازی به  نتیجه سه بر صفر به سود راه‌آهن خاتمه یابد.

تیم داوری بازی تراکتورسازی با راه‌آهن البرز حاجی‌پور، مجید ویشگاهی و حمیدرضا کنعانی بودند.

حاجی‌پور در این بازی که در حضور 10 هزار تماشاگر برگزار شد، علی کریمی را با کارت زرد جریمه کرد.

بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه دو بر یک به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود. با این نتیجه تیم تراکتورسازی با 39 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفته و راه آهن نیز با 27 امتیاز به مکان دوازدهم جدول صعود می‌کند.

ترکیب تیم تراکتورسازی تبریز:

حامد لک، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان(از دقیقه 74 محمد ابراهیمی)، فرشاد احمدزاده، جواد کاظمیان(از دقیقه 46 پیپائو)، سعید دقیقی (از دقیق 58 علی کریمی)، کریم انصاری‌فرد

سرمربی: تونی اولیویرا

ترکیب تیم راه آهن تهران:

حامد فلاح‌زاده، سیدعلی حسینی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، فرزاد آشوبی، رامین رضاییان، ایمان شیرازی، محمد علیزاده، علی علیپور(از دقیقه 76 امین منوچهری)، بهادر عبدی، بهنام برازی

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول