اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

پیشرفت نیروی دریایی مرهون حمایت خانواده کارکنان است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: پیشرفت نیروی دریایی مرهون حمایت خانواده کارکنان این نیرو است.

پیشرفت نیروی دریایی مرهون حمایت خانواده کارکنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل عصر امروز در جمع خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش در سال‌های اخیر موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

وی پیشرفت در تخصص، علم و فناوری در نیروی دریایی ارتش را مرهون حمایت خانواده کارکنان عنوان کرد و افزود: خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش از فرهنگ بالایی برخوردار هستند.

روشندل با اشاره به اجرای طرح بصیرت برای خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: طرح بصیرت در ارتقای آگاهی کارکنان و خانواده کارکنان نیروهای مسلح تاثیرگذار است.

*اجرای 3 طرح بصیرت در منطقه چهارم دریایی ارتش

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش نیز در جلسه مذکور گفت: امسال سه دوره طرح بصیرت برای خانواده کارکنان در منطقه چهارم دریایی ارتش اجرا شده است.

حجت‌الاسلام محمد کشاورز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت‌افزایی کارکنان و خانواده‌ها، اظهار کرد: عقیدتی سیاسی بسیج همگانی برای اجرای طرح بصیرت را عملیاتی کرده و این موضوع در تمام ارتش آغاز شده است.

وی به اجرای طرح بصیرت برای 20 هزار نفر در نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و افزود: تعداد 16 هزار نفر در کلاس‌های طرح بصیرت شرکت کردند.

کشاورز با بیان اینکه سه دوره کلاس‌های بصیرت امسال در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش برگزار شده است، یادآور شد: مرحله نخست طرح مذکور در اردیبهشت اجرایی شد، مرحله دوم در آذر ماه به اتمام رسید و مرحله سوم اکنون به پایان رسیده است.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول