اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی در آیین معرفی فرماندار ویژه میانه:

مجموعه وزارت کشور توسط نیروهای باسابقه این وزارتخانه اداره می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دولت تدبیر و امید اراده کرده است تا کارها را به صورت علمی و اصولی انجام دهد و اداره مجموعه وزارت کشور توسط نیروهای باسابقه این وزارتخانه نیز یکی از تدابیر دولت در این راستاست.

مجموعه وزارت کشور توسط نیروهای باسابقه این وزارتخانه اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میانه با بیان اینکه دولت با محدودیت‌ها و مشکلات زیادی مواجه است، اظهار کرد: امید دولت بعد از عنایت الهی، مردم است و اطمینان داریم که با حمایت و پشتیبانی مردم، مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت و برای سرافرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: پست‌ها و مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی، امتحان الهی هستند و مهم این است که چقدر از این فرصت‌ها در جهت رضایت خلق خدا که همان رضایت خداست استفاده کنیم.

جبارزاده با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه باعث اقتدار مسئولان نظام در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های خلفاپور، فرماندار پیشین میانه، اسماعیل حیدری‌آزاد را به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه معرفی کرد و گفت: دولت تدبیر و امید اراده کرده است تا کارها را به صورت علمی و اصولی انجام دهد و اداره مجموعه وزارت کشور توسط نیروهای باسابقه این وزارتخانه نیز یکی از تدابیر دولت در این راستاست.

وی با اشاره به سوابق اجرایی فرماندار جدید میانه، اظهار کرد: شهرستان ویژه یعنی برخورداری از خدمات ویژه، بنابراین امیدواریم فرماندار جدید با استفاده از سوابق باارزش خود و با اختیارات بیشتر نسبت به دیگر فرمانداران، کارهای ویژه‌ای برای میانه انجام دهد.

جبارزاده همچنین فرماندار جدید را به اخلاق‌مداری در تمام امور، ایجاد وحدت، همدلی و محبت بین مسئولان شهرستان و رسیدگی به فقرا و محرومین توصیه کرد.

هیچ افتخاری جز خدمت‌گزاری مردم قائل نیستم

اسماعیل حیدری‌آزاد هم در این مراسم با بیان اینکه برای خود هیچ افتخاری جز خدمت‌گزاری مردم قایل نیستم، افزود: امیدوارم با کمک و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس، در خدمت مردم غیرتمند میانه باشم و حسن اعتماد دولت تدبیر و امید را به شایستگی پاسخ دهم.

اسماعیل حیدری‌آزاد، فرماندار جدید میانه، متولد سال 1353 در تهران، اصالتا اهل شهرستان سراب و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

وی در سوابق مسئولیت‌های خود علاوه بر فرمانداری شهرستان‌های قوچان در استان خراسان رضوی و شازند در استان مرکزی، عضویت در کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مختلف قضایی و امنیتی را نیز عهده‌دار بوده است.

کارشناس مسئول انتصابات سیاسی در وزارت کشور، عضویت در کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، بازرس سازمان بازرسی کل کشور، بازرس ستاد تخصصی دفتر جانشین فرمانده کل قوا در ناجا و دبیر کارگروه تخصصی امنیت وزارت کشور از جمله تجارب کاری فرماندار جدید میانه است.

فرمانداری میانه در اردیبهشت سال جاری رسما به عنوان فرمانداری ویژه ابلاغ شد.

سمت فرماندار در فرمانداری ویژه، معاون استاندار است که در تمام جلسات معاونان استانداری حضور دارد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول