اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد

اختصاص 100 میلیارد ریال برای اجرای تقاطع غیر هم‌سطح ورودی اراک

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای تقاطع غیر هم‌سطح شهر سنجان در ورودی اراک خبر داد.

اختصاص 100 میلیارد ریال برای اجرای تقاطع غیر هم‌سطح ورودی اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا خرمی ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از وضعیت راه‌های استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به استان بودیم که در نشست‌ها و جلسات مختلف مصوبات خوبی را در حوزه راه و شهرسازی به تصویب رساندیم.

وی با اشاره به مصوبات به تصویب رسیده در جلسات تصریح کرد: تعریض جاده روستایی درمن‌داین شهر خنداب، تصویب افزایش 68 هکتار به محدوده خدمات شهر کمیجان، تعریض مسیر 15 کیلومتر باقیمانده به خنداب، تعریض مسیر میلاجرد به کمیجان و تعریض مسیر چهار کیلومتر جاده داودآباد بخشی از این مصوبات است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: اتمام پروژه تقاطع غیر هم‌سطح جاده فراهان کنارگذر شمالی، تخصیص اعتبار کامل جاده اراک ـ فراهان، پیگیری اصلاح پروژه جاده فر در ساروق به کمیجان و قهاوند در همدان و پیگیری پروازهای عتبات عالیات و مکه مکرمه از فرودگاه اراک از دیگر مصوبات این سفر بود.

انتهای پیام/87012/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول