اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین خبر داد

کاهش مراجعات همسر آزاری در قزوین

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین از کاهش مراجعات همسر آزاری خبر داد و گفت: در 10 ماه ابتدای امسال یک هزار و 220 نفر با موضوع همسر به اداره کل پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

کاهش مراجعات همسر آزاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان قزوین، محمد عاشوری اظهار داشت: یک هزار و 220 نفر شامل یک هزار و 184 زن و 36 مرد طی 10 ماه سال جاری با موضوع همسر به اداره کل پزشکی قانونی استان مراجعه کردند و برای آنان تشکیل پرونده و اظهار نظر کارشناسی شد.

وی افزود: تعداد موارد در مدت زمان مشابه سال قبل نیز با تعداد یک هزار و 256 نفر که 108 نفر آنها مرد و یک هزار و 148 نفر زن بوده‌اند، حاکی از کاهش 2.9 درصدی است و بخش اعظمی از این مراجعان 91 تا 97 درصد را کماکان زنان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین بیان کرد: این در حالی است که آمارها نشان از رابطه معکوس در مورد موضوع نزاع دارد چنانچه بخش بزرگی بین 71 تا 73 درصد این گروه را مردان تشکیل می‌دهند.

عاشوری اضافه کرد: مجموع تعداد مراجعه‌کنندگان متعاقب درگیری 9 هزار و 582 نفر (6 هزار و 823 مرد و 2 هزار و 759 زن) بوده‌اند که قریب به 13 درصد آنان را مراجعان نزاع همسر تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: مجموعاً در پرونده‌های متشکله با موضوع نزاع 7.34 درصد را در مقایسه با آمار مشابه سال قبل شاهدیم چنانچه در 10 ماه ابتدای سال گذشته 10 هزار و 341 نفر مراجعه کننده معاینه شده‌اند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول