اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

نبود فرهنگسرا در ملایر جای گلایه دارد

نماینده مردم ملایر در مجلس از نبود فرهنگسرا در ملایر گلایه کرد و گفت: با توجه به ظرفیت فرهنگی ملایر، وجود فرهنگسرا در این شهر یک ضرورت است.

نبود فرهنگسرا در ملایر جای گلایه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علی‌نعمت چهاردولی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی ملایر ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران در این حماسه بزرگ ثابت کرد که مقتدایی چون امام حسین(ع) دارند و این حضور برای غرب باورنکردنی بود.

وی با بیان اینکه دشمن با دین مبین اسلام سر ستیز داشته و می‌خواهد فرهنگ ناب محمدی را نابود کند، خاطرنشان کرد: فرهنگ ناب محمدی روز به روز در حال گسترش است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اشاعه بیداری اسلامی را نشانه پویا بودن فرهنگ اسلام برشمرد و گفت: سنای آمریکا مبلغ زیادی را برای اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی اختصاص داده اما نتوانسته کاری از پیش ببرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما در کشور فقر فرهنگی داریم ابراز داشت: اگر فقر فرهنگی در کشور اصلاح شود، فقر اقتصادی نیز اصلاح می‌شود.

چهاردولی بی‌حرمتی و انجام جرائم در کشور اسلامی را نشأت گرفته از نشناختن فرهنگ ناب اسلامی و ناآگاهی افراد از فرهنگ اسلام برشمرد و گفت: در این راستا مسئولان فرهنگی کشور باید برای احیای فرهنگ ناب محمدی تلاش کنند.

وی بر توجه به مسائل فرهنگی حاشیه شهر تاکید کرد و گفت: درحال حاضر از نظر فیزیکی رسیدگی به حاشیه شهرها قابل قبول است، اما در بحث فرهنگی نیاز به توجه دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه از نبود فرهنگسرا در ملایر گلایه کرد و افزود: با توجه به ظرفیت فرهنگی ملایر، وجود فرهنگسرا در این شهر یک ضرورت است.

وی در ادامه به قوی کردن پایگاه‌ها و مساجد و ترویج فرهنگ و آیین شهروندی تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای احیای فرهنگ عمومی استفاده شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر نیز با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی بیان کرد: همه وظیفه داریم در هر جایگاهی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

محمدقاسم عبدلی اظهار داشت: تنها راه نجات کشور مقاومت دربرابر دشمنان و پیروی از دستورات رهبری است.

وی از وجود هشت نقطه حاشیه‌ای در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در این نقاط برنامه فرهنگی مستمری وجود ندارد که در این زمینه دستگاه‌ها باید با یک برنامه‌ریزی هماهنگ برای رونق‌بخشی به مسئله فرهنگی نقاط حاشیه‌نشین شهر قدم بردارند.

امام جمعه موقت ملایر نیز گفت: حماسه‌آفرینی مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده اعتقادات درونی آنها به آرمانهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان ابراز داشت: مردم ایران نشان دادند که هرگاه لازم است در صحنه حضور دارند و حمایت خود از نظام را به رخ جهانیان کشاندند.

وی با اشاره به ناامیدی دشمنان از اهداف خود با مشاهده حضور پرشور مردم، گفت: مردم ما متحد هستند و دشمن در برابر این وحدت کاملا ناامید است.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول