اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

حمایت از 10 پایان‌نامه صنعتی در سطح کارشناسی ارشد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به تحقق 100 درصدی برنامه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در سال جاری گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی قم از 10 پایان‌نامه صنعتی در سطح کارشناسی ارشد حمایت می‌کند.

حمایت از 10 پایان‌نامه صنعتی در سطح کارشناسی ارشد

روح‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: بر اساس برنامه حمایتی و آموزشی، شرکت شهرک‌های قم باید در سال 92 موضوعات پایان‌نامه‌های درخواستی را بررسی و از تعداد 10 پایان‌نامه دانشجویی حمایت کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری دانشگاه‌ها می‌توانند از حمایت‌های این شرکت بهره‌مند شوند، اضافه کرد: بر همین اساس از ابتدای سال تاکنون 10 قرارداد با متقاضیان دانشجویی منعقد شد که کار هشت مورد از این قراردادها پایان یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: پایان‌نامه‌های حمایت شده از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی قم از دانشگاه‌های معتبری چون صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، اصفهان و علامه طباطبایی است.

وی در خصوص نحوه انتخاب موضوع پایان‌نامه‌ها گفت: عناوین پایان‌نامه‌ها بر اساس انتخاب موضوع از بین اولویت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده توسط سازمان و یا پیشنهاد عناوین تحقیقاتی و مطالعاتی مرتبط با فعالیت سازمان توسط دانشجو به سازمان ارائه شده و در صورتی که این پیشنهاد در راستای اهداف، مأموریت‌ها و سیاست‌ها و در راستای رفع مسائل سازمان یا شرکت‌های استانی در ایجاد و اداره شهرک‌های صنعتی و حمایت از صنایع کوچک باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: پایش زیستی فلزات سنگین از طریق گیاهان فضای سبز شهرک صنعتی شکوهیه قم، بررسی رابطه بین بسته‌بندی محصول و رفتار خرید مصرف‌کننده با توجه به اثر تعدیل‌کنندگی دو متغیر فشار زمانی و سطح درگیری، ارائه مدل مفهومی برای بخش‌بندی بازار برای افزایش صادرات خوشه‌های کسب و کار، مطالعه موردی خوشه کسب و کار فرش دستباف قم و ارزیابی رقابت‌پذیری بنگاه‌های متوسط مقیاس اقتصادی کشور با رویکرد عضویت در سازمان تجارت جهانی از مهم‌ترین موضوعات این پایان‌نامه‌ها به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: اثرات اصلاح قیمت حامل‌های انرژی بر بخش صنعت (با تأکید بر واحدهای تولید فلزات اساسی، مستقر در استان قم)، بررسی تأثیر شایستگی رهبری بر نوآوری و عملکرد سازمانی در شرکت‌های کوچک و متوسط، ارزیابی و مکان‌یابی شهرک‌های صنعتی، مطالعه موردی، ارزیابی فنی، اقتصادی و زیست محیطی روش‌های نوین بازیابی و استفاده مجدد از پساب شهرک‌های صنعتی، ارزیابی عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با استفاده از مدل کارت امتیازدهی متوازن BSC و بررسی تأثیرگذاری شهرک‌های صنعتی بر ساختار فضایی- کالبدی منطقه از دیگر موضوعات پایان‌نامه‌های مورد حمایت هستند.

انتهای پیام/2258/ب30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول