اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد استان قم:

کانون‌های تبلیغاتی قم سطح فعالیت‌هایشان را فراملی کنند

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه قم نماد تفکر شیعی است و این خصوصیت، قم را از دیگر استان‌ها متمایز می‌کند گفت: به همین منظور باید سطح طرح‌ها و فعالیت‌هایمان را فراملی ببینیم.

کانون‌های تبلیغاتی قم سطح فعالیت‌هایشان را فراملی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلیان در نشست صمیمی با هیئت رئیسه و اعضای کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان که ظهر امروز با حضور رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران قم در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات محمد خامه یار، معاون پیشین مطبوعات و تبلیغات این اداره کل اظهار داشت: قم را به عنوان یک سرزمین جغرافیایی نمی‌دانیم، بلکه قم نماد تفکر شیعی است که این خصوصیت قم را از دیگر استان‌ها متمایز می‌کند، به همین منظور باید سطح طرح‌ها و فعالیت‌هایمان را فراملی ببینیم.

وی با تأکید بر فرموده مقام معظم رهبری که قم قطب زیارتی و معنوی است تصریح کرد: کسانی که در قم کانون آگهی تبلیغاتی دایر می‌کنند مطمئناً فقط نگاه مالی ندارند و هدف دیگر آنان خدمت به این شهر مقدس است.

توکلیان در ادامه ابراز داشت: عمل به ضوابط مقرر شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن ذکر سوابق مختلف مطبوعاتی، رسانه‌ای و اجرایی خود اضافه کرد: بنده با دغدغه‌های مختلف فرهنگ و هنر آشنا بوده و سعی دارم این دغدغه‌ها را با کمک فعالان در این عرصه رفع  کنم.

این مسئول با بیان اینکه 105 مجوز کانون آگهی تبلیغاتی صادر شده، اما مجوز 31 کانون معتبر است اظهار داشت: در نظر داریم با بازرسی‌های مناسب، وضعیت این کانون‌ها را ساماندهی کنیم.

توکلیان با تأکید بر اینکه از ظرفیت هنرمندان استان در کانون‌های آگهی تبلیغاتی استفاده مناسبی نمی‌شود عنوان کرد: باید کانون‌ها با انجمن‌های هفت‌گانه هنری وابسته به این اداره کل و دیگر هنرمندان استان متصل شده و از ظرفیت بالای ایشان برای الگوبرداری در فعالیت‌ها و طرح‌های خود استفاده کنند.

وی اذعان داشت: امیدواریم با کمک کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان،‌ اتحادیه‌ چاپخانه‌داران قم و هنرمندان بتوانیم گامی مثبت در این عرصه برداریم.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پیگیری و به نتیجه رسیدن معافیت مالیاتی کانون‌های تبلیغاتی توسط مجتبی قانونی مسئول انجمن کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/78002/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول