اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مطرح کرد

توجه به تولید و اشتغال در دستور کار مجلس و دولت

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و مجلس توجه ویژه به بحث اشتغال دارند، گفت: حرف اول و اخر مربوط به تولید، اشتغال و تولید داخلی است.

توجه به تولید و اشتغال در دستور کار مجلس و دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با حضور نماینده مردم همدان و فامنین، استاندار، فرماندار همدان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در این کارگروه به بحث بودجه مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: دولت توانست به موقع لایحه بودجه را به مجلس تحویل دهد و این نشان از هماهنگی، اتحاد و وحدت بین مجلس و دولت دارد.

امیر خجسته به تشکیل کمیسیون تولید در مجلس اشاره کرد و گفت: بحث تولید مورد تأکید فراوان مجلس و دولت است و در بودجه امسال نیز به آن بسیار توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس توجه ویژه به بحث اشتغال دارند تصریح کرد: حرف اول و آخر مربوط به تولید، اشتغال و تولید داخلی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس روند مذاکرات هسته‌ای را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این مذاکرات حداقل ماهیت آمریکا مشخص شد و نشان از این است که آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران زانو زده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با حفظ تمام ارزش‌ها با قدرت در مذاکرات با 1+5 در حال پیش روی است و این نشان از وحدت داخلی و ملی جمهوری اسلامی ایران دارد.

خجسته به بحث سوریه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است و هر کسی که به جمهوری اسلامی تکیه کند موفق خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش کارگروه اشتغال را از مهم‌ترین کارگروه‌ها برشمرد و ابراز داشت: اشتغال باید دغدغه همه مدیران باشد و با تمام قوا در این زمینه پیش روند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز موتور توسعه استان روشن شده و وحدت بین نمایندگان و مسئولان استان باعث پیشروی در امور است.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد تحول در استان گفت: درست است که بودجه‌های استانی محدود است و تحریم وجود دارد اما راه‌های بسیاری برای جذب سرمایه‌گذار وجود دارد.

خجسته در پایان سخنان خود عنوان کرد: استان همدان به لحاظ جذب سرمایه‌گذار و جذب گردشگر بسیار توانمند است و این موضوع همت مدیران ارشد را می‌طلبد.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول