اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد البرز:

الصاق نشان استاندارد روی ترازوها در البرز ادامه دارد

مدیر کل استاندارد البرز گفت: چسباندن نشان آزمون استاندارد روی ترازوها و تمام وسایل توزین در این استان ادامه دارد.

الصاق نشان استاندارد روی ترازوها در البرز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد البرز، علی سعادتی افزود: ترازوها از لحاظ اینکه در ارتباط مستقیم با حقوق شهروندان است از حساسیت بالایی برخوردار بوده و این اداره کل با هدف حمایت از حقوق شهروندان با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

وی تاکید کرد: ضوابط اجرایی و مقررات اوزان و مقیاس وسایل سنجش، کنترل اوزان، مقیاس‌ها و ترازوهای اصناف استان البرز از اولویت‌های اداره کل استاندارد البرز است.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای سال جاری هزار و 812 ترازو مورد بازرسی و کنترل قرار گرفته است و این روند ادامه خواهد داشت.

سعادتی گفت: تمام وسایل توزین مورد استفاده در این استان توسط بازرسان و کارشناسان این اداره کل مورد بازرسی قرار گرفته و روی آنها برچسب آزمون چسبانده می‌شود.

وی افزود: داشتن علامت استاندارد برروی اوزان، مقیاس‌ها و وسایل سنجش، مشمول استاندارد اجباری است و نشانه انطباق آنها با قوانین و ضوابط، صحت و دقت این وسایل است.

سعادتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف در خصوص وسایل توزین، موضوع را با شماره تلفن 1517 به اداره کل استاندارد البرز اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول