اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی خبر داد

مشهد فردا میزبان رقابت‌های مختلف کاراته

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی گفت: رقابت‌های کشوری و استانی در سبک‌های مختلف کاراته فردا در مشهد برگزار می‌شود.

مشهد فردا میزبان رقابت‌های مختلف کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سعید رزم‌آرا گفت: مسابقات کاراته سبک کیوکوشین تزوکا قهرمانی آقایان کشور فردا دوم اسفند ماه در سالن شهید بابانظر مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 500 کاراته‌کار از سراسر کشور در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با این رقابت‌ها مسابقات کاراته سبک‌های کنترلی آقایان استان نیز با عنوان جام فجر در این سالن ورزشی با حضور حدود 200 شرکت کننده از سراسر استان برگزار خواهد شد.

این مسئول با تقدیر از همکاری تربیت بدنی کارگران مشهد گفت: با توجه به حجم بالای شرکت‌کنندگان در رقابت‌های فردا، پنج تخته تاتامی در سالن شهید بابانظر در نظر گرفته شده است.

رزم‌آرا عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی کن شی کان کاراته آقایان استان نیز فردا در سالن جودو استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی شهید جعفریان گلشهر مشهد برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات سبک‌های آزاد بانوان استان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها نیز فردا در سالن شهید چدانی بلوار توس مشهد با حضور 212 کاراته کار از سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی با اشاره به اعزام تیم کاراته سبک‌های کنترلی بانوان استان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی، اذعان داشت: 22 بانوی کاراته‌کار استان با هدایت لیلا عسگری مقدم در بخش کمیته و نجمه کشاورز در بخش کاتا امروز و فردا در ساری به روی تاتامی خواهند رفت.

انتهای پیام/2202/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول