اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حمل و نقل کرمان:

معضل ترافیک ورودی شهر عنبرآباد برطرف می‌شود

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: پایانه‌های حمل و نقل آماده هرگونه همکاری با شهرداری عنبرآباد است تا معضل ترافیک ورودی شهر عنبرآباد هرچه سریع‌تر برطرف شود.

معضل ترافیک ورودی شهر عنبرآباد برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، علی رشیدی‌پور ظهر امروز در حاشیه بازدید اعضای ستاد شورای ترافیک شهرستان از ورودی شهر عنبرآباد اظهار داشت: اشکال اصلی از میادین تره‌بار بوده است و پایانه‌های حمل و نقل عنبرآباد بیش از 20 سال است که در این مکان ساماندهی شده و اگر امکان آن وجود داشته باشد باید میادین تره‌بار جابه‌جا شوند.

وی بیان کرد: تا زمانی که مکانی برای میادین تره‌بار در شهرستان عنبرآباد در نظر گرفته می‌شود، پایانه‌های حمل و نقل شهرستان آماده هرگونه همکاری با شهرداری است تا معضل ترافیک ورودی شهر عنبرآباد هرچه سریع‌تر برطرف شود.

به گزارش فارس در این دیدار فرمانده انتظامی، رئیس پلیس راه شهرستان جیرفت و سایر اعضای شورای ترافیک شهرستان حضور داشتند و مقرر شد برای رفع وضعیت کنونی اقدامات موثری به زودی صورت گیرد.

انتهای پیام/80005/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول