اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

برگزاری یادواره شهدا یک ضرورت است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه برگزاری یادواره شهدا یک ضرورت است.

برگزاری یادواره شهدا یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ولی عبدی کمیشانی ظهر امروز در نخستین یادواره پدران آسمانی و تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در ادارات ثبت استان‌های شمالی کشور در مسجدالنبی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: تجلیل از شهدا تجلیل از ارزش‌ها است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از مقام شهدا امروز نه تنها یک وظیفه همگانی است بلکه با توجه به شرایط جامعه امروز یک ضرورت است.

عبدی با اشاره به اهمیت و ارزش برگزاری یادواره شهدا گفت: تجلیل از شهدایی که بی‌ریا از آرمان‌های انقلاب پاسداری کردند و در راه دفاع از استقلال و آزادی و کیان این ملت خالصانه جان فدا کردند، ارزشمند است.

این مسئول اضافه کرد: ما امروز در مقابل هجمه تمام عیار فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستیم، دشمنی که می‌خواهد نام شهدا، فرهنگ، جهاد و شهادت و ایثار، نام اسلام و خدا نباشد و سرمایه‌گذاری عظیمی هم می‌کند، این یادواره‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعظیم شعائر شهدا مقابله با جنگ نرم دشمن است. 

انتهای پیام/86023/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول