اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه‌های عمومی البرز خبر داد

افتتاح ایستگاه‌های مطالعه در مراکز پر رفت و آمد البرز

مسئول کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: ایستگاه‌های مطالعه کتاب در مراکز پر رفت و آمد این شهرستان افتتاح می‌شود.

افتتاح ایستگاه‌های مطالعه در مراکز پر رفت و آمد البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، مراسم افتتاح ایستگاه مطالعه دادگستری شهرستان البرز به عنوان سومین ایستگاه مطالعه این شهرستان ظهر امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز و رئیس دادگستری شهرستان البرز برگزار شد.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز در این مراسم ضمن برشمردن برخی ویژگی‌های ایستگاه‌های مطالعه، اجرای این طرح را در راستای سیاست‌های نهاد مبنی بر در دسترس قرار دادن کتاب برای عموم مردم توصیف کرد.

سعید محمدخانی اظهار داشت: با اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه انتظار می‌رود ضمن افزایش سرانه مطالعه مفید در جامعه، کتاب بیش از پیش در زندگی روزمره مردم قرار بگیرد.

محمدخانی با اشاره به اینکه پیش از این دو ایستگاه مطالعه در درمانگاه تأمین اجتماعی رازی الوند و درمانگاه قائم شهر محمدیه راه‌اندازی شده بود، بیان کرد: هفته‌های آینده ایستگاه‌های دیگری در مراکز پر رفت و آمد شهرستان افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر استقبال مردم شهرستان از این طرح افزود: ایستگاه مطالعه به عنوان کتابخانه‌ای کوچک در فضاهای عمومی و به عنوان طرحی که همه ایرانیان اهل مطالعه شوند راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به ایستگاه مطالعه، کتاب مورد نظر خود را انتخاب و پس از مطالعه به همان ایستگاه، سایر ایستگاه‌های مطالعه کشور و یا یکی از کتابخانه‌های عمومی بازگردانند.

انتهای پیام/77008/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول