اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای آمادگی برای نوروز

مانور بسیج سلامت در زنجان برگزار می‌شود

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از برگزاری مانور بسیج سلامت در راستای آمادگی ارگان‌ها برای ایام نوروز خبر داد.

مانور بسیج سلامت در زنجان برگزار می‌شود

جمال ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده شدن دستگاه‌های ذی‌ربط برای آغاز طرح‌های نوروزی اظهار داشت: این آمادگی در مانور روز شنبه ارزیابی می‌شود.

وی از حضور ارگان‌های دیگر در مانور بسیج سلامت خبر داد و اضافه کرد: مانور برنامه‌ریزی شده برای روز شنبه با حضور کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، کارشناسان دامپزشکی کنترل‌کننده گوشت رستوران‌ها و کارشناسان آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار می‌شود.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان میراث فرهنگی، حمل و نقل و پایانه‌ها، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی هم در مانور بسیج سلامت روز شنبه حضور دارد.

این مسئول محل تجمع ارگان‌های حاضر در مانور بسیج سلامت را ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعلام کرد و ابراز داشت: نیروهای حاضر در مانور از محل ستاد به سمت چهارراه انقلاب، سبزه‌میدان و مرکز شهر حرکت خواهند کرد.

ناصحی با اشاره به تعریف یک سامانه برای دریافت گزارش‌های مردمی در مورد بهداشت محیط ادامه داد: سامانه 30001498 به این امر اختصاص یافته است.

وی شماره تلفن 4221017 را شماره تلفن دریافت گزارش‌های مردمی در مورد بهداشت محیط اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول