اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه شهرداری قزوین خبر داد

استقرار بیش از 10 پایگاه عرضه نهال در قزوین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: امسال به مناسبت هفته درختکاری بیش از 10 پایگاه عرضه نهال در نقاط مختلف این شهر استقرار می‌یابد.

استقرار بیش از 10 پایگاه عرضه نهال در قزوین

حسین عمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: درخت مظهر زیبایی و حیات و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های بی‌کران خداوند است که باید در کاشت و حفظ آن مصمم باشیم.

وی بیان کرد: هفته درختکاری بهترین فرصت برای ترویج کاشت گل و گیاه بین شهروندان قزوینی است تا با کاشت و مراقبت از درختان سلامتی انسان افزایش و آلودگی هوا کاهش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه زمان کاشت نهال اواخر اسفند تا اوایل فروردین ماه هر سال است، ابراز داشت: به همین دلیل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین در این زمان اقدام به واگذاری و جانمایی و استقرار بیش از 10 پایگاه‌ عرضه و فروش نهال، گل و گیاه به بهره‌برداران واجد شرایط در این شهر می‌کند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: از پایان اسفند تا اوایل فروردین ماه پایگاه‌های عرضه موقت نهال با هدف دسترسی آسان و مستقیم شهروندان به گل، نهال و گیاه در نقاط مختلف شهر قزوین مستقر می‌شوند تا آنان به راحتی با مراجعه به این پایگاه‌ها خرید مورد نظر خود را انجام دهند.

انتهای پیام/77009/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول