اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

پل داروپخش روگذر اجرا می‌شود / چهار پل عابر پیاده در اردبیل احداث می‌شود

شهردار اردبیل گفت: بر اساس بررسی‌ها و ارائه دیدگاه‌های کارشناسی تصمیم گرفتیم تا پل دارو‌پخش که پیش از این قرار بود به شکل زیرگذر انجام شود، روگذر اجرا کنیم.

پل داروپخش روگذر اجرا می‌شود / چهار پل عابر پیاده در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به هزینه زیاد و انجام برخی کارهای اساسی که زمان‌بر بوده است، ما پل داروپخش را سال آینده با تکمیل طراحی و پایان مطالعات با برآورد هزینه اولیه 4 میلیارد تومان آغاز می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه با تدابیر در نظر گرفته شده، بتوانیم این پروژه را در زمان تعیین شده به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی با یادآوری اینکه نباید اجرای آن به تاخیر بیفتد و یا اجرای آن را منوط به اصلاح پل روگذر مبارزان و یا برخی پروژه‌های اجرایی در حوالی آن کنیم، تاکید کرد: ما در طراحی این پروژه به اندازه کافی بررسی و تامل ترافیکی داشتیم و با توجه به نزدیکی اجرای این پل به خیابان جزایری سعی بر این است تا پل روگذر داروپخش به شکل مناسب و با رویکرد حل مشکل ترافیکی آن منطقه اجرایی و عملیاتی شود.

شهردار اردبیل یادآور شد: ما اگر بخواهیم به خاطر اجرای این پروژه عملیات اجرایی پروژه مشارکتی روناک را دچار تغییر کرده و یا متوقف کنیم، بهانه‌ای به دست سرمایه‌گذار می‌افتد تا در اجرای این پروژه با تاخیر و تعلل اقدام کند، در حالی که اجرای این پروژه هیچ آسیبی به پروژه‌های اطراف داروپخش وارد نمی‌کند.

بدری با بیان اینکه تا دو ماه آینده طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری اردبیل تکمیل شده و بر اساس آن تمام پروژه‌های ترافیکی اردبیل سر و سامان پیدا می‌کند، گفت: ما در چهار نقطه شهر اردبیل نظیر جلوی دانشگاه، شهرک رازی، سه راهی نیار و شهرک سینا مقابل ترمینال چهار دستگاه پل نفرروی عابر پیاده نصب می‌کنیم که سعی بر این است این پل‌های نفر رو به شکل آسانسوری اجرا شود تا مردم در استفاده از آن به سهولت رفتار کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه احداث پل‌های نفر‌رو 500 میلیون تومان برآورد شده که به دلیل سنگین بودن هزینه آن سعی داریم از آسانسورهای شیشه‌ای در احداث این پل‌های عابر پیاده استفاده کرده و بهره‌برداری آن را سرعت بخشیم.

شهردار اردبیل با استقبال از پیشنهاد اعضای شورای شهر در احداث زیرگذر نفررو عابر پیاده به مانند پروژه اجرا شده در تهران افزود: در این زمینه طرح‌هایمان را به مشاور ارائه می‌کنیم تا در احداث آن تلاش کند.

بدری در خصوص پرداخت حق مسئولیت برای معاونان و مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها نیز بیان داشت: ما در این زمینه بر اساس تقسیم‌بندی و درجه‌بندی مدیریتی اقدام می‌کنیم و قرار نیست به همه این افراد حداکثر مبلغ 700 هزار تومان پرداخت شود، بلکه با در نظر گرفتن حساسیت پست و جایگاه‌های مدیریتی که تعریف شده است، بتوانیم این پرداختی‌ها را انجام دهیم که از این بابت اعضای شورای شهر اردبیل نباید نگرانی داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش و همت طاقت‌فرسای اعضای شورای شهر در بررسی بودجه سال 93 شهرداری در مدت سه هفته و تا قبل از موعد مقرر عنوان کرد: بعد از تصویب نهایی لایحه بودجه به شهرداری ابلاغ می‌شود تا از سال آینده پروژه‌ها و طرح‌های پیش‌بینی شده عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود دغدغه‌های اعضای شورای شهر اردبیل را دغدغه‌های مردمی و نظارت بر حسن اجرای کارها را از وظایف و رسالت پارلمان محلی بیان کرد و ابراز داشت: ما در تمامی سازمان‌ها و مناطق و نواحی خود مشتاق حضور و نظارت بیشتر اعضای شورای شهر هستیم، چرا که معتقدیم این نظارت‌ها می‌تواند انگیزه‌های کاری و مسئولیتی شهرداران مناطق و روسا را افزایش دهد.

انتهای پیام/62007/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول