اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دیلم:

شهرداری دیلم برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده است

شهردار دیلم از آمادگی شهرداری دیلم برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

شهرداری دیلم برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، محمود طاهری‌نیا صبح امروز در بازدید از ستاد برنامه‌ریزی سفر در این شهرداری گفت: با توجه به اینکه همه ساله شاهد حضور میلیونی مسافران و میهمانان نوروزی در تعطیلات آخر سال و به ویژه ایام نوروز هستیم از اول بهمن ماه، همه واحدهای اداری، عمرانی و خدماتی شهرداری برای استقبال هر چه بهتر از میهمانان نوروزی برنامه‌ریزی لازم را به عمل آورده‌اند.

وی افزود: تشکیل جلسات متعدد هماهنگی بین واحدها، تعطیلی هرگونه حفاری و مصالح و نخاله‌ریزی در اماکن و معابر عمومی از 15 اسفندماه، استقرار دفتر ستاد برنامه‌ریزی سفر و واحدهای خدمات شهری و آتش‌نشانی در ساحل محل اسکان و تمرکز میهمانان، بازبینی و نظارت بر تمام حمام و سرویس‌های بهداشتی عمومی، تهیه دفترچه راهنما و تابلوهای هدایت و راهنمایی مسافران در سطح شهر، استقرار نمازخانه و برپایی نماز جماعت در پلاژ ساحلی، ساماندهی پارکینگ وسایط نقلیه، استقرار 300 تخته چادر مسکونی و ساماندهی دست‌فروشان با برپایی بازارچه موقت فصلی از برنامه‌های مصوب ستاد برنامه‌ریزی سفر در شهرداری بوده است.

شهردار دیلم با اشاره به جمعیت 25 هزار نفری دیلم و پذیرایی شهر از جمعیت قریب 2 میلیون نفری میهمانان در یک محدوده زمانی کوتاه یک ماهه افزود: بی‌تردید سطح خدمات، امکانات و تجهیزات مدیریت شهری دیلم متناسب با ارائه خدمات به جمعیت شهروندی این شهر سازماندهی شده است.

وی گفت: ارائه خدمات به حجم گسترده جمعیت مسافران نوروزی با سلایق و انتظارات متفاوت، می‌تواند نارسایی‌هایی را هم در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، سطح امنیت عمومی و میهمان‌نوازی مردم فهیم دیلم، اطمینان داریم میهمانان عزیز با رضایت کامل و سفری خوش این شهر زیبا را به خاطر خواهند سپرد.

طاهری‌نیا خرید و تجهیز مجموعه بازی کودکان در سه پارک سطح شهر، زیباسازی و رنگ‌آمیزی همه بلوارها و میادین، استقرار 17 مخزن بزرگ، 2 هزار لیتری و 5 هزار لیتری آب شرب و شستشو در سطح پارک‌ها و اماکن اسکان مسافران، آماده کردن و تامین روزانه امکانات بهداشتی، 165 چشمه سرویس بهداشتی و 42 باب حمام عمومی در سطح شهر، تجهیز واحد آتش‌نشانی به موتورسیکلت امدادرسانی مجهز به کپسول‌های سبک با توجه به ترافیک عبور و مرور در ایام نوروز و نیز پاکسازی و شستشوی روزانه همه خیابان‌ها و معابر عمومی، را از دیگر برنامه‌های شهرداری در این ایام برشمرد.

وی بهره‌برداری از بلوار جدید (ملوان) و آماده‌سازی بلوار 30 متری سربازان گمنام امام زمان (عج)، آغاز عملیات زیرسازی فاز اول خیابان 45 متری رینگ شمالی، تسریع در تکمیل پروژه مهم فاز 2 ساحل‌سازی بین دو خیابان منتهی به دریا، اجرای روکش آسفالت بلوار امام خمینی شمالی (محور خوزستان)، اصلاح و مرمت نوارهای حفاری گازکشی و شبکه آب و فاضلاب و لکه‌گیری خیابان‌ها را از جمله فعالیت‌های عمرانی شهرداری قبل از تعطیلات برای بهبود و سهولت در عبور و مرور میهمانان و شهروندان دانست.

در پایان شهردار دیلم با تشکر از حسن همکاری همه مردم و ادارات و نهادها، خواستار همکاری بیشتر بازاریان و مغازه‌داران عزیز در رعایت حقوق شهروندان و پیشگیری از ایجاد سد معبر و رعایت نظافت عمومی شهر در بازار و پیاده‌روها شد. 

انتهای پیام/66006/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول