اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

آمادگی مراکز بهداشتی دیلم برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: برنامه‌ریزی مناسبی در سطح شبکه و مراکز بهداشتی درمانی برای ارائه خدمات در ایام نوروز انجام می‌شود.

آمادگی مراکز بهداشتی دیلم برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز در بیست و هفتمین نشست ستادی و مدیریتی شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: با توجه به بازدید تیم کارشناسان وزارت بهداشت از شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها لازم است شبکه و تمام واحدهای محیطی اعم از خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی آمادگی لازم برای این بازدید را داشته باشند.

وی افزود: همه مستندات در واحدهای ستادی و محیطی موجود است و فقط نیاز به یک جمع‌بندی و بررسی نواقصات هستیم که باید همه واحدها همت کنند و این مستندات را تکمیل و جمع‌بندی کنند.

ناصری بیان داشت: تمام مراکز و خانه‌های بهداشت دارای برنامه عملیاتی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از مسئولان واحدهای ستادی خواست تا برنامه عملیاتی واحد خود به همراه اهداف و سیاست‌های کلی معاونت بهداشتی را در اختیار واحد گسترش شبکه قرار دهند.

ناصری در ادامه از مسئول گسترش شبکه خواست تا تمام داروهای اورژانسی و قفسه‌های اورژانس اعم از اتاق پزشک و اورژانس مراکز بهداشتی درمانی کنترل کند.

وی از واحد گسترش شبکه خواست تا وضعیت خانه‌های بهداشت سنجیده شود و لیستی از تجهیزات اصلی و کاربردی خانه بهداشت را به رئیس شبکه گزارش کند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم در ادامه افزود: امور عمومی یک بررسی روی تمام نیازها و ملزومات مورد نیاز دو ماهه خانه‌های بهداشت و مراکز انجام دهد و ملزومات دو ماهه هر خانه بهداشت به ‌صورت یک بسته در اختیار بهورزان قرار گیرد.

ناصری همچنین خواستار تهیه گزارش کاملی از وضعیت تعمیرات و تاسیساتی مراکز و خانه‌های بهداشت شد.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال باید خود را برای ایام نوروز آماده کنیم و برنامه‌ریزی مناسبی برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی داشته باشیم.

ناصری همچنین خواستار تکمیل و جمع‌بندی مستندات مربوط به برنامه عملیاتی و اهداف و سیاست‌های کلی معاونت بهداشتی و شبکه، جلسات ماهیانه بازآموزی بهورزی، کمیته پزشک خانواده و بیمه روستایی، کمیته تجزیه تحلیل آماری، کمیته نیازسنجی آموزشی، پایش‌های محیطی و پسخوراندها و همچنین مستندات مربوط به جلسات ماهیانه سرپرستان و ستادی توسط واحد گسترش شبکه شد.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول