اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

راه‌اندازی تمام بخش‌های بیمارستان 17 شهریور مهم‌ترین دغدغه مردم دشتستان است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی تمام بخش‌های بیمارستان 17 شهریور مهم‌ترین دغدغه مردم دشتستان است.

راه‌اندازی تمام بخش‌های بیمارستان 17 شهریور مهم‌ترین دغدغه مردم دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک معارفه دکتر رئیسی به عنوان مسئول دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر اظهار داشت: مسئولیت‌ها بار سنگینی هستند که بر دوش ما گذاشته می‌شوند و باید با دقت در تحویل گرفتن و تحویل دادن آن اقدام کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از تشکیل حکومت اسلامی و ایجاد انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به مردم در همه مناطق به ویژه مردم محروم و مستضعف است که مدیران همواره باید این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه عرصه بهداشت و درمان، مستقیما با جان و سلامت افراد جامعه ارتباط دارد گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات فراوانی در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان به ساکنان شهرها و روستاها انجام گرفته، اما هنوز جا برای کار وجود دارد و کاستی‌هایی مشاهده می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان دشتستان به عنوان شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان بوشهر نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی و اختصاص اعتبارات و سهمیه بیشتری از امکانات است.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه نشست‌های متعددی با وزیر و مسئولان بهداشت و درمان در مرکز کشور برای رفع نیازمندی‌های مردم دشتستان برگزار کرده‌ایم، اضافه کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم راه‌اندازی مجدد همه بخش‌های بیمارستان 17 شهریور برازجان است که پس از افتتاح بیمارستان شهید گنجی شاهد تعطیلی آن بوده‌ایم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: رایزنی‌هایی با وزیر و معاونین وی انجام گرفته و امکانات و اعتبارات لازم در حال تهیه است که امیدواریم با تلاش‌های مسئول جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان استانی هرچه سریعتر شاهد راه‌اندازی این بیمارستان و بهره‌مندی مردم شریف از خدمات آن باشیم.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول