اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش علمی حراست از منظر آموزه‌های دینی:

کتاب فرهنگ مفهومی حراست از منظر آموزه‌های دینی تدوین می‌شود

دبیر همایش علمی حراست از منظر آموزه‌های دینی از تدوین و ارائه نخستین کتاب فرهنگ مفهومی حراست از منظر آموزه‌های دینی خبر داد.

کتاب فرهنگ مفهومی حراست از منظر آموزه‌های دینی تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری صبح امروز در آئین افتتاحیه نخستین همایش علمی و پژوهشی حراست از منظر آموزه‌های دینی در گرگان اظهار داشت: 30 مقاله برگزیده پس از پایان همایش به رشته تحریر درمی‌آید تا راهنمای کسانی باشد که پا در این عرصه می‌گذارند.

وی استقبال از همایش حراست از منظر آموزه‌های دینی را بی‌نظیر خواند و تصریح کرد: 220 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 30 مقاله در دو مقاله شفاهی و پوستر برگزیده شدند.

دبیر همایش علمی حراست از منظر آموزه‌های دینی افزود: با وجود کمبود اعتبارات استقبال از این همایش در سطح ملی بسیار معنادار است.

منتظری با بیان اینکه همایش‌ها گاهی در حد نمایش باقی می‌ماند و مباحث نظری در افکار افراد متوقف می‌شود، خاطرنشان کرد: مقصد اصلی این همایش ارائه تصویری روشن از منشور اخلاقی است که در این راستا چندین راهکار اتخاذ شد.

وی مفید بودن رفتار و گفتار نقش‌آفرینان حراست، گردآوری چکیده مقالات، چاپ مقالات برگزیده در قالب کتاب را از اهداف این همایش خواند و گفت: همه این تلاش‌ها در راستای ارائه یک نقشه راه است.

دبیر همایش علمی حراست از منظر آموزه‌های دینی بیان داشت: جرقه شکل‌گیری این همایش ملی ابتدا پس از همایش مدیران حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان زده شد.

منتظری ادامه داد: آرام آرام پرچم نیاز به یک حرکت فرهنگی در حوزه حراست در آسمان گلستان برافراشته شد و با این حرکت نهادهای دولتی و غیردولتی به صورت یکدل و صمیمی آستین همت بالا زدند تا اکنون شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/83001/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول