اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 6 وزن

برترین‌های مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولین قم معرفی شدند

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولین استان قم با معرفی افراد برتر در اوزان و دسته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولین قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در استان قم با برنامه ریزی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد و برترین‌های خود را در شش وزن شناخت در حالی که این هیئت ورزشی پیش از این رقابت‌هایی در رشته‌های والیبال نشسته، تیراندازی با کمان، شنا و چند رشته دیگر را نیز برنامه‌ریزی و برگزار کرد و از برترین‌های آن نیز تجلیل به عمل آمد.

در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولین استان قم به مناسبت سی و ششمین فجر پیروزی انقلاب، 11 وزنه‌بردار جانباز و معلول و 4 وزنه‌بردار نابینا در اوزان مختلف با هم رقابت کردند که نفرات برتر در حضور مسئولان معرفی و تجلیل شدند.

با پایان این دوره از پیکارها و در دسته 54 کیلوگرم محمود اکبری بالاتر از دیگر رقبا مقام اول را کسب کرد و قهرمان شد، ضمن اینکه محسن محمدی مقام دوم این دوره از پیکارها را به دست آورد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و محمد کریمی مقام سوم را به خود اختصاص داد. همچنین در دسته 70 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولین قهرمانی استان قم محمدرضا علیرضالو مقام اول و عنوان قهرمانی را کسب کرد، محسن رضایی مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و ابوالفضل کشوادیان حائز رتبه سوم شد.

در دسته 80 کیلوگرم علی عبادی مقام اول را به نام خود به ثبت رساند و قهرمان شد، محسن کرمپور از دارندگان عنوان در مسابقات قهرمانی کشور صاحب مقام دوم شد و در نهایت امیرچراغعلی مقام سوم این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

در دسته 88 کیلوگرم بهزاد رستمی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته و موفق به کسب مقام اول این دوره از پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولین استان قم شد در حالی که در این وزن و در پایان جدال مدعیان محرمعلی رستمی دوم شد.

رقابت‌های دسته 97  کیلوگرم مسابقات جانبازان و معلولین قهرمانی جانبازان و معلولین استان قم نیز از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار بود و طی آن علیرضا عبادنیا با ثبت بهترین رکورد مقام اول را کسب کرد در حالی که محسن اهوز مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد و در نهایت در دسته به اضافه 107 کیلوگرم جواد فروغی مقام اول را کسب کرد و قهرمان شد.

انتهای پیام/2258/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول