اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک‌های کونگ‌فو گرات سان و توتایمای استان قم خبر داد

توفیق کونگ‌فوکاران قم در کسب 4 مدال از مسابقات قهرمانی کشور

رئیس سبک‌های کونگ‌فو گرات سان و توتایمای استان قم از موفقیت کونگ فوکاران قمی در کسب مدال‌های رنگارنگ از پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

توفیق کونگ‌فوکاران قم در کسب 4 مدال از مسابقات قهرمانی کشور

محمدعلی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در حال حاضر تنها باشگاه و سبک‌هایی هستیم که در کونگ‌فو قم به صورت جدی فعالیت می‌کنیم و ورزشکاران مستعد ما در رقابت‌های قهرمانی کشور برای ورزش قم افتخار آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز توسط کونگ فو‌کاران سبک کونگ‌فو گرات سان استان قم از مسابقات قهرمانی کشور عنوان داشت: این پیکارها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود چون جنبه انتخابی تیم ملی کونگ‌فو کشورمان را نیز داشت.

رئیس سبک‌های کونگ‌فو گرات سان و توتایمای استان قم افزود: با توجه به اطلاعی که از زمان برگزاری این دوره از پیکارها داشتیم، نفرات منتخب را در تمرینات و برنامه‌های ویژه آماده سازی به سطح مطلوبی از آمادگی رساندیم تا قهرمانان ارزنده ما در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی هم افتخارآفرینی کرده و هم اینکه به اردوی تیم ملی نیز راه پیدا کنند.

وی یادآور شد: این در حالی است که مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سبک کونگ فو توتایما به میزبانی استان تهران برگزار شد و طی آن 6 نفر از بهترین فایترهای سبک گرات سان و توتایمای استان قم در این دوره از رقابت‌ها حضور یافتند.

کریمی با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان ورزش قم از افتخارآفرینان و قهرمانان ورزش استان به خصوص در رشته کونگ‌فو تصریح کرد: کونگ‌فوکاران غیور و توانمند ما بدون حمایت از سوی هیچ ارگانی و به صورت کاملا مستقل در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پایان این دوره از پیکارها در نهایت تیم اعزامی کونگ‌فو توتایما استان قم با درخشش در تک تک مبارزات مقابل حریفان در رده سنی نونهالان عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی کشور را به دست آورد.

رئیس سبک‌های کونگ‌فو گرات سان و توتایمای استان قم با تقدیر از تلاش و کوشش تک تک اعضای تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم ما به مقام سوم کشور دست یافت، ضمن اینکه در ترکیب تیم اعزامی قم در رده سنی نونهالان و در وزن 30 کیلوگرم محمدامین حاجیلو با غلبه بر همه حریفان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین رده سنی و در وزن 26 کیلوگرم سالار شول به مقام سوم کشور دست پیدا کرد و در رده سنی بزرگسالان و در وزن 44 کیلوگرم سجاد یزدان‌خواه با شایستگی به مقام سوم کشور رسید و نشان برنز این پیکارها را به ارمغان آورد.

کریمی عنوان داشت: در همین رده سنی حسین جان‌بابا‌پور با غلبه بر همه حریفان به دیدار فینال رسید و در فینال با بدشانسی با مصدومیت روبه رو شد و به مقام نایب قهرمانی کشور نائل آمد در حالی که اگر این قهرمان ارزنده ما با بدشانسی رو به رو نمی‌شد قطعا عنوان قهرمانی را کسب می‌کند.

رئیس سبک‌های کونگ‌فو گرات سان و توتایمای استان قم با ابراز امیدواری که نمایندگان قم در اردوی تیم ملی نیز موفقیت آمیز ظاهر شوند اظهار داشت: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی توتایمای ایران را داشت و این افراد به اردو دعوت خواهند شد تا در سال آینده به مسابقات برون مرزی اعزام شوند.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول