اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی اعلام کرد

تحقق یک هفتم تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به تحقق یک هفتم تسهیلات بانکی اشتغالزایی مددجویان بهزیستی استان، گفت: بهزیستی استان به بیش از میزان تعهد خود برای ایجاد اشتغال دست یافته است.

تحقق یک هفتم تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بهزیستی، ایجاد زمینه‌های مناسب اشتغال پایدار برای مددجویان و ارائه خدمات لازم به آنها در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 42 هزار نفر مشمول دریافت خدمات بهزیستی در آذربایجان غربی هستند، گفت: این افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم از خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان بهره‌مند می‌شوند.

خدادوست به خدمات مختلف ارائه شده برای توانمندسازی و ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار به مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: در این راستا با حمایت‌های بهزیستی، تاکنون برای یک هزار و 86 نفر از مددجویان بهزیستی استان زمینه‌های اشتغال فراهم شده و هم اکنون این تعداد افراد مشغول به کار هستند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه تعهد بهزیستی استان برای امسال ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر بود، گفت: 86 نفر نیز بیش از این تعداد تاکنون محقق شده و با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان سال، این رقم تا اتمام سال 92 افزایش خواهد یافت.

خدادوست با اشاره به محقق شدن یک هفتم میزان اعتبارات بانکی برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی استان، گفت: امسال 70 میلیارد ریال برای ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان به تصویب رسیده بود که تاکنون 10 میلیارد ریال از آن محقق شده و به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/61006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول