اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره تاکید کرد

ایجاد پاسگاه در محل سد شهید رئیسعلی دلواری

بخشدار شبانکاره بر لزوم ایجاد پاسگاه در محل سد شهید رئیسعلی دلواری تاکید کرد.

ایجاد پاسگاه در محل سد شهید رئیسعلی دلواری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی شامگاه چهارشنبه در نشست مردم و مسئولان شبانکاره با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: شبانکاره دارای موقعیت مناسبی در استان است و برای رشد و اعتلای این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در سال جاری شاهد رشد و رونق فعالیت‌های مختلف کشاورزی و ... در شبانکاره هستیم که توسعه کانال‌های سد رئیسعلی دلواری نیز در این مسئله تاثیرگذار است.

بخشدار شبانکاره با اشاره به نیازهای شبانکاره خاطرنشان کرد: استقرار پلیس110 در شبانکاره از دغدغه‌های مهمی است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

چترسنجی تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز صدور گواهینامه رانندگی و همچنین ایجاد مرکز تعویض پلاک و ایجادکلانتری در مرکز شهر شبانکاره از نیازهای ضروری شهروندان این بخش است که امیدواریم با تلاش بیشتر محقق شود.

وی اضافه کرد: ایجاد پاسگاه در محل سد شهید رئیسعلی دلواری نیز مورد تأکید قرار دارد و انتظار داریم با تلاش فرماندهی انتظامی استان محقق شود.

بخشدار شبانکاره، خواستار نصب دوربین‌های مداربسته در ادارات و بانک‌های شبانکاره شد و گفت: این مهم موجبات افزایش امنیت در منطقه خواهد شد.

چترسنجی بر لزوم افزایش خودروهای گشت انتظامی در شبانکاره تأکید کرد و یادآور شد: از نیروی انتظامی انتظار داریم در این راستا نهایت همکاری را داشته باشد.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول