اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز و در رقابت‌های قهرمانی کشور

بانوان کاراته‌کای کردستانی به مصاف حریفان می‌روند

تیم 18 نفره کاراته بانوان کردستان از امروز در چهار رده سنی در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند.

بانوان کاراته‌کای کردستانی به مصاف حریفان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مدت دو روز اول و دوم اسفند ماه جاری به میزبانی شهرستان ساری در استان مازندران برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در دو بخش کاتای تیمی و انفرادی و کمیته انفرادی و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود و بانوان کاراته‌کای سراسر کشور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در تیم اعزامی کاراته کردستان به این مسابقات، ثنا غفوری، فاطمه پورقاسمی، ساناز متین‌پور، سوما محمدی، کوثر یوسفی، الناز رحیمی، هاوژین گلی، اسرا صالحی، بهار حسینی، غزال ملایی، اسرا شاه‌نظری، شیما احمدی، شیدا خوگر، دنیا حیدری، رویا زندی، شیلان مردانی، سمیه معزی و شنه کاظمی حضور دارند.

نگار حسینی به عنوان مربی و چیمن کاکاخانی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

خبر دیگر از ورزش کردستان اینکه روز جمعه دوم اسفند ماه جاری، تمام مربیان تکواندو مرد استان در سطوح و رده‌های مختلف یک جلسه تمرینی را برگزار خواهند کرد.

در این تمرین که در محل خانه تکواندو شهرستان سنندج برگزار خواهد شد آخرین تکنیک‌ها و تمرین‌های روز این رشته ورزشی از ساعت 9 تا 13 مرور خواهد شد. 

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: دهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته ناین‌بال به میزبانی هیئت بولینگ و بیلیارد استان کرمان برگزار شد و در پایان  آرمین محمودی بیلیاردباز کردستانی موفق به کسب مقام نخست در این مسابقات شد.

محمود ضیا‌پور افزود: در دیدار فینال این مسابقات آرمین محمودی با نتیجه 11 بر 8 تختی زرعکانی را شکست داد و در جایگاه نخست این مسابقات ایستاد.

به گزارش فارس؛ دهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته ناین‌بال با حضور 92 بازیکن در 14 گروه به صورت دو حذفی و تک حذفی، برگزار شد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول