اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و معدنی شهرستان اهر

استاندار آذربایجان‌شرقی از حمایت مسئولان استانی و شهرستانی از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و معدنی شهرستان اهر خبر داد.

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و معدنی شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، اسماعیل جبارزاده امشب در آیین افتتاح مجتمع تولیدی، خدماتی و صادراتی اهر نیروی انسانی فنی و تحصیلکرده در منطقه ارسباران و ظرفیت بالقوه در زمینه کشاورزی، معدن، صنایع تبدیلی و گردشگری را فرصتی مناسب برای توسعه اشتغال برشمرد.

وی گفت: این مجتمع فرصتی مناسب را برای سرمایه‌گذاری‌های کلان در منطقه فراهم آورده و موجب تشویق سایر سرمایه‌گذاران در منطقه شده است.

جبارزاده پایاب سد ستارخان را یک ظرفیت مهم در بخش کشاورزی و باغی برشمرد و ایجاد صنایع تبدیلی و بسته‌بندی سورتینگ را به عنوان یک صنعت پاک برای توسعه منطقه مهم ارزیابی کرد.

وی گفت: تقویت و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در منطقه و حمایت جدی از سرمایه‌گذاران در این بخش علاوه بر اشتغالزایی مناسب برای کشاورزان از خام‌فروشی تولیدات کشاورزی جلوگیری کرده و موجب افزایش درآمد و تولید فعالان این حوزه خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین پیشرفت‌های انجام شده شهرستان اهر در مقایسه با یک دهه گذشته را چشمگیر و قابل توجه عنوان کرد و افزود: باید با وحدت و همدلی و تعامل مثبت گام‌های عملی در پیشرفت و توسعه این شهرستان برداریم.

جبارزاده تشکیل شرکت هلدینگ با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای توسعه صنایع پاک در منطقه، توسعه اشتغال و جذب سرمایه‌گذاران مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که با تداوم این‌گونه طرح‌ها شاهد توسعه این منطقه باشیم.

وی افزود: امروز جنگ ما در جبهه اقتصادی و اتکا به تولیدات داخل برای فرمایشات مقام معظم رهبری است و تحقق این امر در گرو تلاش شبانه‌روزی تلاشگران عرصه اقتصادی است و در این زمینه همه باید تلاش کنیم با پرهیز از کاغذبازی‌ها در حل مشکلات سرمایه‌گذاران و کمک به رونق تولید تلاش مضاعف کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی از ابقای رضا صدیقی فرماندار شهرستان اهر در سمت فرمانداری این شهرستان خبر داد و از تلاش‌های این مسئول قدردانی کرد.

انتهای پیام/60003/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول